🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 3 =

مرکز خرید و فروش شاه میگو در بوشهر

شاه میگو یکی از برترین و مرغوب ترین غذا های دریایی است. شاه میگو گونه ای از میگوی جهش یافته است که کمی هم از میگوی معمولی بزرگ تر است در نتیجه خواص فراوانی که میگوی معمولی دارا است در شاه میگو چندین برابر است.  

شاه میگو یکی از پر خاصیت ترین غذای دریایی است که برای بیماری هایی از قبیل فشار خون، کم خونی، آزایمر و . . . بسیار مفید است.  

این غذای دریایی اغلب در دریای جنوب یافت می شود به همین دلیل فراوانی این خوراکی در شهر های جنوب کشور بیشتر است.  

برای دریافت اطلاعت بیشتر از خواص و قیمت شاه میگو بوشهر به ادامه این مقاله توجه کنید چرا که تفاوت آن با لابستر را نیز برای شما عزیزان شرح داده ایم. 

مرکز خرید و فروش شاه میگو در بوشهر

قیمت شاه میگو تازه در بوشهر

قیمت شاه میگو تازه در بوشهرهمان طور که گفته شد شاه میگو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و از جمله غذاهایی است که برای تمام سنین حتی کودکان بالای یک سال نیز توصیه می شود.  

به طور کلی در هر ۱۰۰ گرم شاه میگوی تازه مقدار فراوانی امگا۳ ، فسفر و ۱/۱۸ گرم پروتئین، ۷۷ میلی گرم آب، ۹۹ کالری انرژی زا، ۹۱ میلی گرم قند، ۸۰ میلی  گرم چربی و ۱۶۳ میلی گرم کلسترول وجود دارد که سبب کامل بودن ارزش غذایی آن شده است.  

شاه میگو یکی از گران ترین غذا های دریایی است اما اندازه های آن یعنی کوچک و بزرگ بودن هیچ تاثیری در ارزش غذایی اش ندارد بلکه بستگی به بازار و خواستار مردم و فصل صید آن که حداکثر اواسط مرداد تا آبان ماه است، دارد.  

میتوانید برای تهیه ی شاه میگوی تازه و‌صید روز با کوتاه کردن مسیر خرید خود و کاهش هزینه ها از جمله وقت از اما به صورت آنلاین و اینترنتی خرید کنید تا علاوه بر دسترسی آسان به شاه میگوی تازه با قیمتی متناسب آن را تهیه کرده باشید.  

انواع شاه میگو در بوشهر

میگو و شاه میگو یکی از پر طرفدارترین غذا های دریایی در بین تمام مردم دنیا به ویژه شهر های حاشیه ای دریا ها است. 

در حال حاضر نیز در تمام دنیا بیش از ۸۰ نوع میگو و شاه میگو صید یا کشت و مصرف می شود که از نظر علمی نام های بسیاری در بین مردم دارند. 

 از نظر تجاری هم انواع شاه میگو عبارت است از : 

  • شاه میگوی سفید 
  • شاه میگوی صورتی 
  • شاه میگوی قهوه ای 

میانگین وزن میگو های صید ایران ۷ گرم است هر چند گاهی ممکن است در میان صید میگو های با وزن های بیشتر نیز صید شود. 

در ایران عمده ترین گونه نوع اول یعنی شاه میگوی سفید می باشد که در جنوب کشور به ویژه بوشهر به وفور یافت می شود گوشت آن بسیار مقوی و لذیذ است.  

تفاوت های میگو و لابستر

تفاوت های میگو و لابستر در تفاوت میگو و لابستر که همان شاه میگو است می توان گفت بخش خوراکی و قابل سرو شاه میگو در دم آن است در صورتی که در میگو با جدا کردن سر و پوست تمام قسمت آن را میشود مصرف کرد. 

در روش صید این دو نیز تفاوت هایی وجود دارد بدین صورت که برای صید شاه میگو از دام استفاده می شود و برای صید میگو تور های مخصوص وجود دارد.  

بدن شاه میگو دراز و خمیده است و طول آن گاه  به ۲۵۰ میلی متر میرسد و پوست بدن آن دارای تنوع رنگی بالایی است.  

از رایج ترین روش های پخت شاه میگو ۲۰ تا ۳۰ دقیقه غوطه ور کردن آن در آب جوشی است که دارای ۲ تا ۳ درصد نمک است اما نکته مهم و ضروری که باید دانست این است که برخی از مراجع تقلید خوردن شاه میگو یا لابستر را حرام می دانند و لازم است قبل از خرید با دفاتر مراجع خود مشورت کنید.  

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.