🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 6 =
,

خرید میگو جامبو صید روز

قیمت خرید میگو جامبو با توجه به نوع و سایز آن متفاوت است.

بیشتر قیمت گذاری بر حسب سایز می باشد که قیمت برای سایز های بزرگ گرانتر و برای سایز های کوچک تر ارزان تر است. نکته قابل ذکری که باید گفته شود این است که طعم و مزه و خواص سایز کوچک تا حدودی همانند همان سایز بزرگ است.

خرید میگو جامبو صید روز

همه چیز درباره شاه میگو جامبو

همه چیز درباره شاه میگو جامبومیگو جامبو جنوب از جمله میگو هایی می باشد که دارای جثه بزرگ نسبت به بقیه میگو ها می باشد.

میگو جانبو جنوب در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شود که به نوع جثه درشت آن اصطلاحا شاه میگو نیز می گویند که این اسم به سبب جثه بزرگ به آن اطلاق می شود.

از انواع شاه میگو برای طبخ انواع مختلف غذاهای دریایی استفاده می شود و در بین علاقه مندان به غذاهای دریایی محبوبیت ویژه ای دارد.

میگو جامبو در رنگ های صورتی و سفید به بازار عرضه می شود و جز بهترین میگو های ایران به حساب می آید.

میگو باید همیشه تازه و با پوست خریداری شود به دلیل این که پس از گذشت یک روز از زمانی که پوست میگو جامبو کنده می شود میگو تازگی و کیفیت خود را از دست می دهد بنابراین مجبوراند آن را در آب و یخ و نمک بگذارند که این امر سبب تغییر مزه آن به سبب نمک استفاده شده و همچنین آزاد شدن آب هنگام پخت می شود. توجه شود که سایز میگو هنگام قرار گرفتن در آب و یخ و نمک به دلیل نفوذ آب به آن بزرگتر از سایز میگو های هم سایز خود می شود.

قیمت میگو جامبو تازه

قیمت میگو جامبو تازهقیمت میگو جامبو را معمولا شرکت های بسته بندی و عمل آوری بالا دست تعیین می کنند از این رو گفته می شود که دستگاه مشخصی برای قیمت گذاری آن وجود ندارد و بر اساس میزان تقاضای بازار تعیین می گردد.

میگو جامبو فصل صید محدودی دارد و در بقیه فصول این ماهی تا حدودی نایاب می شود از این رو برخی خانواده ها در فصل صید میگو جامبو مورد نیاز یک سال خود را تهیه می کنند و از این رو تقاضا در یک مقطع زمانی زیاد می شود و قیمت بالا می رود.

این امر که این روزها قیمت میگو نسبت به گذشته بالا رفته و تعدادی از خانواده ها توان خرید میگو را ندارند امر مشهودی است اما تمام سعی ممکن انجام شده که این غذای لذید با قیمتی مناسب عرضه گردد و مهمان سفره همه هموطنان عزیزمان باشد و همه ی طرفداران غذا های دریای از آن کمال لذت را ببرند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 5 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.