🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 1 =

پخش انواع میگو دریایی سایز ریز

میگو دریایی ریز یکی از خوشمزه ترین نوع میگوهای موجود در ایران می باشد. این محصول ارزشمند،  سرشار از امکانات ۳، فسفر، منیزیوم، کلسیم، ویتامین C و ویتامین های گروه B و بسیاری دیگر از مواد ضروری معدنی و ویتامینها را دارا می باشد. پخش انواع میگو دریایی سایز ریز با مرغوبیت بالا و تازگی بی نظیر در بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به تمامی کشور صورت می گیرد.

پخش انواع میگو دریایی سایز ریز

مهمترین موارد مصرف میگو دریایی ریز

مهمترین موارد مصرف میگو دریایی ریزمیگو دریایی ریز  بسیار خوش طعم و پر خاصیت بوده و در انواع سرو میگوهای کبابی، سرخ شدنی،  میگو پلو و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

هر کدام از این میگو های ریز در انواع مختلف  دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارا می باشند. به عنوان مثال میگوی سرتیز در اندازه های کوچک که فراوانترین میگوی جنوب می باشد دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین B و  C یا ویتامین D می باشد و همچنین سرشار از امگا۳ و پروتیینها و فسفر می باشد.

میگوهای متنوع با سایز کوچک نوعی از  میگوی جنوب بوده و دارای قیمت بیشتری می باشد این میگو به علت خواص فراوان و طعم بی نظیر از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همواره مورد تقاضای بازار های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

میگو برای کاهش وزن افراد دارای اضافه وزن و چاقی  بسیار مفید است. همچنین کسانی که رژیم دارند میگو برای آنها بسیار مناسب است. پزشکان می گویند مصرف هفتگی ۳ الی ۴ بار میگو باعث می شود اسید چرب ضروری به بدن برسد.

میگوهای ریز  برای افراد سال خورده و سالمند بسیار مفید هست و می تواند از بیماری های سالمندی مثل آلزایمر، اختلال در حواس، فشار خون جلو گیری کند.

پارامتر های گوناگونی جهت تشخیص میگو تازه وجود دارد که از آن میان می توان به مواردی از جمله رنگ سیاه در سطح میگو که نشان از مانده بودن طولانی زیر نور آفتاب و عدم استفاده از یخ جهت تازه ماندن میگوها بوده است، میگوی سالم و تازه دارای پوستی سفت و چسبنده به گوشتش است و بوی میگوی تازه بسیار ملایم بوده و کاملا شبیه به بوی  میگو می باشد در حالی که بوی میگو مانده بسیار تند و مشابه بوی آمونیاک می باشد.

فروش عمده میگو دریایی ریز یا میگو پلویی

فروش عمده میگو دریایی ریز یا میگو پلوییقیمت خرید میگو دریایی ریز یا میگو پلویی  با سایز متوسط بسیار مناسب بوده و همواره مورد تقاضای مشتریان و بازار های فروش قرار می گیرد. خرید میگو پلویی یکی از بهترین انتخابها در زمینه خرید میگوی مرغوب می باشد. فروش عمده میگو دریایی ریز توسط نمایندگی فروش به تمامی مراکز فروش با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد.

صادرات میگو تازه ریز  به کشور های همسایه از جمله عراق، سوریه، امارات، قطر،پاکستان، افغانستان، ترکیه و سایر کشور های درخواست کننده در بهترین کیفیتها در سایز بسته بندی مختلف با مناسبترین قیمتها صورت می پذیرد. فروش میگو دریایی در بهترین کیفیت و نازلترین قیمت صورت می پذیرد.

این محصول به علت کیفیت و مرغوبیت بی نظیری که دارد همواره مورد تقاضای بازارها و کشور های خارجی قرار می گیرد و صادرات پر رونقی را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان می آورد.

پرورش میگو در ایران بسیار پیشرفته و تحت نظارت متخصصین این حرفه در نهایت کیفیت و مراقبتها صورت گرفته و برترین میگوی جهان را برای عرضه آماده کرده و روانه بازار خارج می کند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.