🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 1 =

قیمت پخش میگو دریایی خلیج فارس به صورت فله

پخش میگو دریا خلیج فارس در استان های جنوبی از بوشهر و بندرعباس و هرمزگان به وفور به سراسر کشور صورت می گیرد. فروش میگو مستقیما یا برای فرآوری در کارخانه ها می باشد و یا مستقیما به فروشگاه های مرغ و ماهی فروشی می رود. معمولا پخش این محصول خوراکی برای ارزان تر شدن قیمت به صورت فله می باشد.

قیمت پخش میگو دریایی خلیج فارس به صورت فله

شناخت سه نوع از میگوهای خلیج فارس

شناخت سه نوع از میگوهای خلیج فارس میگو در کنار  ماهی یکی از غذا های خوشمزه و پر خاصیت دریایی می باشد که تنوع این جانور آبزی بسیار زیاد است. این روز ها به دلیل حجم بالای استقبال کشور های خارجی از انواع میگوهای ایرانی، علاوه بر میگوهای دریایی شاهد افزایش انواع میگو پرورشی در بازار هستیم.

آب های خلیج فارس و دریای خزر تولید کننده بهترین میگوهای درجه یک خوراکی هستند که هر کدام خاصیت غذایی بالایی برای تک تک اعضای بدن از مغز گرفته تا قلب و سلامت استخوان و دیگر جوارح دارند.

در اینجا به سه نوع از میگوهای خلیج فارس در جنوب کشور اشاره می کنیم که برای مردمان جنوبی بسیار نام آشنا می باشند و کار بسیاری از این مردم صیادی و فروش انواع ماهی و میگو می باشد.

  • میگو ببری سبز: شناخته شده ترین و بالاترین میزان میگوی خلیج فارس متعلق به این گونه می باشد. میزان فسفر و دیگر ویتامین های معدنی در این میگو از بقیه بیشتر است و معمولا قیمت بالاتری نیز دارد.
  • میگو موزی: بعد از میگو ببری، کاربردی ترین میگوی خوراکی که طعمی فوق العاده نیز دارد میگو موزی می باشد. این میگو به لحاظ ظاهری دارای یک پوسته استخوانی سفت مانند در خارج خود می باشد.
  • میگو سفید هندی: این میگو نسبت به دو میگوی دیگر دارای پوسته سفت تر و سخت تری می باشد. در آب های خلیج فارس یافت می شود و البته گوشت لطیف و خوشمزه ای نیز دارد.

با شناخت بهترین میگوها می توان از طریق اینترنت ریز جزئیات آن ها را نیز پیدا کرد. همچنین می توان جستجو کرد که کدام میگو ها برای صادرات بهتر هستند.

راهنمای خرید بهترین میگو صید دریا

راهنمای خرید بهترین میگو صید دریا برای خرید انواع میگو سعی کنید از میگوهای دریایی صید شده استفاده کنید و آن ها را کاملا تازه سفارش دهید. از خریداری میگوهای بوداده یا فاسد شده خودداری کنید و حتما فضای یخ زده را برای نگهداری میگو انتخاب نمایید.

در شهرهای خود می توانید فروشگاه های معتبر پخش را هم به صورت اینترنتی پیدا کنید و برند های شناخته شده را که میگوی فرآوری شده دارند، سفارش دهید. هر چند اگر در شهر جنوبی زندگی می کنید می توانید میگوی تازه و سالم را مستقیما از صیادان در فصل تابستان خریداری نمایید.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 − 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.