🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 6 =

واحد فروش میگو خشک بندرعباس

میگو یکی از غذا های دریای و همچنین با ارزش غذایی بالا است. در کشور ما به دلیل وجود خلیج همیشه فارس صید میگو از این خلیج جریان دارد. در شهر های کنار خلیج فارس از جمله بندر عباس صید و پرورش میگو انجام می شود. واحد فروش میگو خشک بندرعباس با تولید و فروش این محصول ارزشمند سعی بر این دارند تا نیاز کشور را به این محصول تامین کنند. این واحد فروش میگو خشک با قیمت منصفانه تلاش می کند تا میگو های با کیفیت و مقرون به صرفه را به دست خریداران برساند.

واحد فروش میگو خشک بندرعباس

انواع تقسیم بندی مدل های میگو

انواع تقسیم بندی مدل های میگو همانطور که می دانید میگو در آب های خلیج فارس زندگی می کند. هر چند امروز میگو های پرورشی در استخر های پرورش میگو تولید می شوند. در ادامه مطلب به انواع تقسیم بندی مدل های میگو می پردازیم:

  • میگو ببری: این نوع میگو بسیار پر طرفدار بوده و در میان انواع میگو ها قیمت نسبتا بالا تری دارد. این نوع میگو در آب های بوشهر صید می شود.
  • میگو موزی: این نوع میگو در آب های هرمزگان صید می شود و در میان مردم هرمزگان طرفداران مخصوص خود را دارد.
  • میگو سفید: این نوع میگو نیز در آب های خوزستان یافت می شود. البته در آب های هرمزگان و نیز در نزدیکی بندر جاسک هم یافت می شود.
  • میگو سفید هندی: این گونه از میگو ها تنها در مناطق آبی شرق هرمزگان با تمرکز در جاسک و اطراف آن صید می شود و پراکندگی ندارد.
  • میگو سرتیز: این نوع میگو ها از ارزان ترین میگو ها می باشند و در خوریات خوزستان و آب های شمال قشم زندگی می کنند. میگو سرتیز اعلا به علت قیمت مناسبی که دارد در سبد خانواده ها قرار دارد.
  • میگو ببری سیاه: این نوع میگو ها که به مونودون نیز معروف هستند، از پراکندگی کمی برخوردارند. محل زندگی آن ها در نزدیکی آب های شرق جاسک و در چابهار و خلیج گواتر می باشد. به دلیل سایز بزرگ و درشتی که دارند گاهاً حتی از میگو های ببری نیز قیمت بالاتری دارند.

بهترین روش خرید میگو سرتیز اعلا

بهترین روش خرید میگو سرتیز اعلا همانطور که می دانید در میان انواع میگوها میگو سرتیز از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. تمامی میگو ها صرف نظر از نوع آن ها خواص مشابهی دارند. برای خرید میگو سرتیز اعلا می توان به مراکز فروش آن مراجعه کرد. بهترین روش خرید میگو مراجعه به همین مراکز فروش و بازدید از نمونه های صید شده است. امروزه سایت های اینترنتی معتبر مربوط به فروش میگو راه اندازی شده است. تولید کننده محترم با راه اندازی این سایت ها امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده است.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 2 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.