🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 4 =
,

عمده فروشی میگو خشک آجیلی در بازار

در حال حاضر فروش عمده میگو خشک آجیلی یا ریز در کشور توسط تولید کنندگان آن امکان پذیر است که از کیفیت مرغوب و درجه یک و هم چنین قیمت بسیار مناسب برخوردار است. امروزه مصرف این نوع میگو از رواج ‌بیشتری بهره مند شده و نیز تقاضا برای آن نسبت به دیگر میگوها افزایش یافته است.

عمده فروشی میگو خشک آجیلی در بازار

مشخصات عمومی میگو خشک آجیلی

مشخصات عمومی میگو خشک آجیلی

معمولا میگو خشک آجیلی پوست گرفته شده بدون سر دارای ظاهری سفید رنگ مایل به صورتی می باشد که بسیار ترد و خوشمزه است. تولید کنندگان آن ها را در طعم های بی نظیر و خوش طعم تولید می کنند که بر خلاف میگوی تازه که دارای بو و طعم آزار دهنده است بسیار لذیذ و خوش طعم می باشد و به راحتی قابل استفاده افراد در سنین مختلف می باشد.

شایان ذکر است که افراد آن را با توجه به ذائقه و سلیقه خود به صورت آجیلی و نمکی و گاهی با خیساندن آن در آبلیمو و یا آب در پخت انواع سالاد، قلیه، خورشت، سوپ، فلافل، کتلت و خوراک استفاده می کنند.

از آنجا که دارای مواد پروتئینی و انواع ویتامین ها ، فسفر، ید، آهن، روی، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، سلنیوم، اسید فولیک و امگا سه می باشد از خواص درمانی ویژه و منحصر به فردی برخوردار است خواصی که در درمان انواع سرطان، کم خونی، افسردگی، استرس و اضطراب، تیروئید، تنظیم فشار خون، رفع آلزایمر و فراموشی، تقویت سیستم دفاعی بدن، ضد چاقی و پوکی استخوان و مناسب بافت غضروفی و موثر در سلامت قلب و عروق موثر و مفید واقع می گردد.

اطبای طب سنتی مصرف آن را برای کودکان بسیار حائز اهمیت می دانند چرا که به تقویت بینایی و حافظه آنها کمک شایانی می کند.

فرایند تولید میگو خشک آجیلی

فرایند تولید میگو خشک آجیلی

پس از صید میگو های تازه توسط صیادان آنها برای تولید میگو آجیلی یا نمکی آنها را به کارخانه های مربوطه انتقال می دهند. تولید کنندگان در طی فرآیند های مخصوصی آنها را به مدت ۱۵ دقیقه در آب جوشی که حاوی مقدار معینی نمک می باشد در دمای متوسط می جوشانند سپس آن را داخل دستگاه سانتری فروژ ریخته تا آب آن کاملا کشیده شود و جهت خشک شدن در مقابل آفتاب یا دستگاه های خشک کن بر روی سینی های مخصوص قرار می گیرند.

پس از فرآیند خشک شدن کامل، جهت پوست گیری و رگ زنی به دستگاه بوجار انتقال می یابند و در نهایت توسط افراد ماهر و با تجربه بررسی کیفی و با وزن های مختلف در بسته بندی های متنوع روانه بازار های مختلف در سطح کشور و دنیا می شوند.

لازم به یاد آوری است که از ضایعات آن برای تهیه انواع و اقسام خوراک دام و طیور به صورت پودر شده و آسیاب شده استفاده می شود.

قیمت عمده میگو خشک آجیلی

قیمت عمده میگو خشک آجیلی

امروزه تولید کنندگان میگو خشک آن را از بهترین محصول صید و یا پرورشی خود تهیه می کنند در حال حاضر بازار ٰمیگو خشک از رونق بسیاری بهره مند است که فروشندگان و تولید کنندگان این محصول را به صورت عمده و مستقیم در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار می دهند زیرا که قیمت میگو خشک به این صورت  ارزان تر و مقرون به صرفه تر است که این منافع هر دو طرف را حفظ می کند.

میگوی خشک نسبت به میگوی تازه از رونق بهتری بهره می برد چرا که این محصول دارای محاسنی هم چون ماندگاری بالا در هوای آزاد و بدون نیاز به قرار گرفتن در یخچال و سرد خانه و نیز حمل آسان و کم هزینه ای را دارا است.

به دلیل تقاضای کشور های اروپایی و حوزه خلیج فارس و نیز کشورهای جنوب شرقی آسیا از این محصول ایرانی صادرات آن از رشد چشم گیری بهره مند است که علاوه بر این کشور ها، آلمان، سوئیس، بلژیک، دانمارک، فرانسه نیز خواستار خرید این نوع میگو هستند که این صادرات باعث رشد و شکوفایی اقتصاد کشور می گردد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.