🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 4 =
,

خرید مستقیم ماهی خشک متو مرغوب

متقاضیان برای خرید مستقیم ماهی خشک متو مرغوب می‌توانند به وب‌سایت حاضر مراجعه نمایند و با راهنمایی کادر فروش برای خرید محصولی با‌کیفیت اقدام کنند.

در خرید مستقیم ماهی خشک با حذف واسطه‌ها، محصول مد نظر با حداقل قیمت نسبت به دیگر مراکز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

خرید ماهی خشک آنلاین با داشتن مزایا و ویژگی‌های فراوانی همچون صرفه‌جویی در وقت و هزینه، دسترسی آسان و سریع مورد توجه بسیاری از افراد می‌باشد.

خرید مستقیم ماهی خشک متو مرغوب

۳کاربرد مهم ماهی خشک متو

3کاربرد مهم ماهی خشک متو

ایران از بزرگترین و پیشتازترین کشور‌ های جهان در زمینه شیلات و محصولات دریایی است و انواع آبزیان دریایی را پرورش و در بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

ماهی متو از انواع ماهیان دریای جنوب است که معمولا در فصل بهار صید می‌شود.

مردم ایران از گذشته تا به امروز محصولات مختلفی از ماهی متو تولید می‌کنند که پودر ماهی و ماهی خشک از جمله این محصولات می باشند.

ماهی متو با داشتن ارزش غذایی بالا دارای کاربرد ‌های مختلفی است. همچنین این ماهی از محصولات صادراتی محسوب می‌شود.

ماهی خشک متو برای مصارف انسانی و حیوانی تولید می‌شود. اولین و مهمترین کاربرد این ماهی، استفاده در کارخانه‌های پودر ماهی است.

این پودر به دلیل داشتن پروتئین و ارزش غذایی بسیار بالا برای تولید غذای دام و طیور استفاده می‌شود.

بیشترین استفاده پودر ماهی در تولید دان مرغ است. همچنین پودر ماهی متو برای تولید کودهای کشاورزی نیز بسیار مناسب است زیرا این کود ‌ها با داشتن عناصری مانند ازت، آهن، فسفر، کلسیم و… بسیار غنی است و در رشد محصولات کشاورزی موثر می‌باشد.

ماهی متو خشک شده برای مصارف انسانی نیز مفید است و از پودر آن به عنوان طعم دهنده و عصاره در غذاهای محلی مانند مهیاوه و بله ماهی استفاده می‌شود.

ماهی متو سرشار از پروتئین است و برای تولید مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد.

بازار فروش ماهی خشک متو مرغوب

بازار فروش ماهی خشک متو مرغوب

افراد متعددی در بازار فروش ماهی متو مرغوب مشغول فعالیت می‌باشند و با به کارگیری روش‌ها و شیوه‌های متداول برای فروش هرچه بهتر محصول تولیدی و کسب رضایت خریداران استفاده می‌کنند و در قیمت نهایی ماهی متو کاهش چشمگیری ایجاد می‌کنند.

فروش عمده و یکجا، فروش ویژه با تخفیفات استثنایی، فروش به قیمت درب کارخانه و فروش مستقیم با حذف واسطه از مهمترین این روش‌ها می‌باشند که در دستور کار تولید کنندگان و فروشندگان برتر داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

کیفیت و قیمت مناسب ماهی متو موجب جذب بیشتر مشتری و در نتیجه بالا رفتن میزان تقاضا می‌شوند. با بالا رفتن تقاضا، تولید و به تبع آن توزیع و فروش محصول نیز افزایش می‌یابد. کسب سود بیشتر، بازدهی بالا و رونق اقتصادی از نتایج این چرخه می‌باشند.

از سوی دیگر افراد بیشتری در زمینه‌های مختلف از تولید گرفته تا پخش و عرضه وارد بازار کسب و کار می‌شوند و این امر یعنی اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی که از اهداف اساسی و اصلی کشور‌ های تولید کننده مانند ایران است.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 + 2 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.