🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 5 =
,

کارخانه تولید میگو خشک صادراتی

میگو یکی از آبزیانی است که به دلیل داشتن مواد مغذی فشرده شده در گوشت خود بسیار مورد توجه واقع شده و حتی فرآورده های گوناگونی از آن تهیه می شود که پرمصرف‌ ترین آن میگو خشک است.

کارخانه تولید میگو خشک صادراتی با استفاده از بهترین میگو های صید شده از بخش های جنوبی کشور به شکلی بهداشتی مرغوب ترین میگو خشک را تولید کرده و به شکل مستقیم عرضه می کند.

کارخانه تولید میگو خشک صادراتی

روش گرفتن تلخی میگو خشک صادراتی

روش گرفتن تلخی میگو خشک صادراتی میگوهای خشک هنگامی که تهیه می‌شوند ممکن است اندکی دارای طعم تلخ باشد که روش های مختلفی برای گرفتن تلخی آن وجود دارد که در ادامه معرفی خواهد شد؛

  • در روش اول می‌توان به میگو ها را قبل از طبخ و خشک کردن درون آب نمک خوابانیده و برای تهیه این محلول باید به نسبت هر یک کیلو گرم نمک ۲ لیتر آب اضافه کرده و سپس میگو ها را به مدت ۱۲ ساعت در آن نگهداری کرد تا تلخی آن گرفته شود.
  • در روش دوم می‌توان هنگام طبخ کردن میگو تلخی آن را گرفت، به این منظور میگو ها را درون آب به مدت ۳۰ دقیقه می پزند و سپس آن را در روغن همراه با نمک سرخ می کنند و به این ترتیب تلخی آن به طور کامل از بین خواهد رفت و حتی بهتر هم خشک می شود.
  • اضافه کردن مقداری آبلیمو یکی از روش های آسان و برای گرفتن تلخی میگوهای خشک است آب لیمو را می توان بعد از طبخ و هنگامی که می‌خواهیم آنها را خشک کنیم استفاده کرد. به این ترتیب میگو ها هم مزه می شوند و به شکل چیپسی خواهند شد.

فروش مستقیم میگو خشک صادراتی

فروش مستقیم میگو خشک صادراتی فروش میگو صادراتی خشک به شیوه های مستقیم از طریق بزرگترین کارخانه تولیدی آن در کشور انجام می‌شود و گفتنی است که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا حتی در کشورهای خارجی هم متقاضیان هستند.

در این نوع فروش میگو ها هم به صورت گرمی و هم به‌صورت کیلوگرمی سفارش گیری می شوند و بعد از سفارش بسته بندی آن ها آغاز خواهد شد که درون یک ظرف یکبار مصرف به همراه پوشش پلاستیکی و پلمپ شده است.

میگو های تولید شده در این کارخانه که به فروش می‌رسند در طعم های مختلفی ارائه می‌شود و برای مثال می‌توان میگو های خشک فلفلی، آبلیمویی و یا ادویه دار را از این مرکز تهیه کرد.

برای تهیه بهترین میگو های خشک شده تولید شده در داخل کشور به قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب می توان از این فروشگاه آنلاین آنها را سفارش داده و در عرض سه الی هفت روز آن ها را درب منزل دریافت کرد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 + 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.