🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 6 =

پخش ماهی شیر جنوب درجه یک

ماهی شیر جنوب درجه یک، از جمله ماهی های خوشمزه و لذیذ جنوب کشور می باشد که طرفداران کمی نیز ندارد و طعم خوب آن در کنار قیمت مناسب آن، دلیل استقبال عموم مردم از این ماهی می باشد. در مرکز پخش ما، این ماهی خوشمزه و لذیذ به وفور بین مشتریان در سراسر کشور توزیع می شود. شما می توانید برای تهیه ماهی بدون استخوان به ما مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

پخش ماهی شیر جنوب درجه یک

نکات مهم درانتخاب ماهی شیر جنوب

نکات مهم درانتخاب ماهی شیر جنوب ماهی شیر جنوب از ماهی های گوشتی می باشد که طعم منحصربه فردی دارد. از ویژگی های ماهی شیر جنوب می توان به فلس آن اشاره کرد که بسیار ریز می باشند و به همین دلیل گوشت آن، بسیار حساس بوده و نمی توان به مدت طولانی آن را در فریزر نگه داری کرد. اگر این ماهی به صورت تازه مصرف شود ماهی کم بویی حساب می شود و البته ماهی چربی نیز می باشد.

گوشت این ماهی سفید بوده و بافت نرمی داشته که بعد از پخته شدن نیز نرمی آن احساس می شود و به دلیل کیفیت بالا و طعم بی نظیرش، از آن در تهیه انواع غذاها همچون قلیه ماهی و ماهی سرخ کرده استفاده می شود. خرد کردن آن نیز بیشتر به حالت قطعات کالباسی صورت می گیرد از ویژگی های دیگر این ماهی میزان ضایعات کم آن می باشد که نسبت به ماهی های دیگر دورریز کمتری دارد چرا که دارای حدود ۶۵ درصد گوشت خالص و بدون استخوان بوده و تنها ۳۵ درصد استخوان و زایدات دیگر دارد.

استخوان این ماهی در موقع فیله شدن به راحتی جدا می شود و تیغ و استخوان کمی دارد. از لحاظ سایز نیز در انواع مختلفی می باشند و از ۵۰۰ گرم تا ۲۰ کیلوگرم را شامل می شوند که معمولا زیر ۳ کیلوگرم بچه شیر محسوب می شوند ماهی مورد نظر هر چه بزرگ تر باشد خوش طعم تر و کمی سفت تر از ماهی های کوچک تر می باشند و طعم بی نظیری دارد.

برای خرید آن باید به نکاتی توجه کنید تا ماهی شیر سالم و مطلوبی خریداری کنید اول اینکه به بوی آن توجه کنید ماهی خوب نباید بوی بد و زننده داشته باشد. گوش های ماهی باید قرمز بوده و هیچ لک و خدشه ای روی آنها دیده نشود و گوشت آنها شل و وارفته نباشد. برای تشخیص آن در هنگام خرید، کمی ماهی را فشار دهید ماهی شیری که با فشار دادن با دستتان، متلاشی شود ماهی فاسدی می باشد.

آشنایی با ماهی شیر جنوب

آشنایی با ماهی شیر جنوب ماهی شیر جنوب یکی از انواع ماهیان بوده که به دلیل دارا بودن گوشت لذیذ و ویتامین ها و مواد معدنی فراوان، مورد توجه افراد زیادی بوده و خواص فراوانی دارند و به علت فاقد تیغه بودن، پخت غذا با آن آسان می باشد. این ماهی بی نظیر در تمام دنیا از غذاهای پرطرفدار بوده و در مقایسه با ماهی های پرورشی بسیار با کیفیت تر می باشد. از آن به صورت تازه، شور شده، منجمد و کنسرو شده و نیز دودی استفاده می شود.

به منظور سرخ کردن، این ماهی هر چه گوشت سفت تری داشته باشد ماهی خوشمزه تری از آب در می آید. این ماهی همچون ماهیان دیگر سرشاز از امگا ۳ بوده و التهابات را کاهش داده و ساختار سلولی را تقویت کرده و از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می کاهد. همچنین غنی از از پروتئین و ویتامین B12 و سلنیوم بوده و فسفر و کلسیم موجود در آن، به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند. آهن فراوان آن برای رفع کم خونی موثر بوده و استفاده از آن برای تقویت سیستم عصبی و نیز برای شادابی پوست توصیه می شود.

ماهی شیر جنوب نوعی ماهیان تن بوده و از میان آنها، بهترین نوع می باشند و مصرف آن به زنان توصیه می شود چرا که مصرف آن بیماری های زنان و دردهای قاعدگی و نیز مفصلی را کاهش می دهد. مصرف آن در میان زنان باردار نیز بر رشد و سلامت جنین سودمند می باشد. این ماهی ید فراوان داشته و مصرف این ماهی سه بار در هفته می تواند سلامت فرد را تضمین کرده و کمبود ید و عوارض مربوط به آن را جبران کند.

شکل ظاهری ماهی شیر جنوب

شکل ظاهری ماهی شیر جنوب ماهی شیر جنوب، از نظر ظاهری بسیار شبیه به ماهی قباد می باشد ولی از لحاظ اندازه این ماهی بزرگ تر از ماهی قباد و روی بدن آن خط خطی بوده و طول بدن آن، چهار برابر عرض آن می باشد. ماهی مزبور نوعی ماهی آب شور می باشد که استخوانی بوده و رنگ بدن آنها خاکستری و روی دم آنها، به رنگ آبی می باشد.

دم این ماهی به صورت دو شاخه می باشد طول بدن این ماهی بین ۱۲۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر می رسد و رشد معمول آنها بین ۵ تا ۱۲ کیلوگرم می باشد ولی گاهی وزن آنها به ۷۰ کیلو نیز می رسد. برای شکار ماهیان کوچک از تور ترال استفاده می کنند ولی برای صید ماهیان بزرگتر از قلاب و تیر نیز بهره می گیرند.

ماهی شیر در جنوب ایران و در آبهای خلیج فارس پرورش یافته و در آنجا نیز صید می شوند. این ماهی ها در ساحل از لارو و ماهی کوچک و سخت پوستان تغذیه می کنند و غذای اصلی آنها ماهی ساردین، موتو ماهی، میگو و… می باشد و بیشتر در آب های کم عمق زندگی می کنند. از ویژگی های این ماهیان این است که به مهاجرت نیز می پردازند و از آبهای سواحل مختلف به سواحل دیگر می روند.

مرجع فروش ماهی شیر جنوب

مرجع فروش ماهی شیر جنوب در مرجع فروش ماهی شیر جنوب، این ماهی ممتاز و با کیفیت بالا به فروش می رسد. در این مرکز بهترین ماهی ها در اندازه و وزن های مختلف ارائه می شوند. به علت اینکه همکاران ما در صدد ارائه این ماهی مرغوب با قیمت مناسب تر از قیمت بازار می باشند؛ با خرید حجم بالای این ماهی به صورت مستقیم با قیمت بسیار ارزان و حذف هزینه های مربوط به حمل و نقل، ماهی ارزان را به مشتریان عرضه می کنند تا بتوانند رضایت خاطر مشتریان را برآورده کنند.

شما نیز می توانید برای خرید آن در حجم عمده و قیمت مناسب تر از قیمت بازار به صورت حضوری به ما مراجعه نمایید همچنین می توانید به صورت غیر حضوری و مراجعه به فروشگاه اینترنتی، اقدام به خرید آنلاین این ماهی باکیفیت نموده و منتظر بمانید تا همکاران ما در اسرع وقت برایتان ارسال نمایند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 2 =
13 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.