🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 + 3 =

پخش عمده انواع میگو کیلویی

میگو یکی از جانداران آبزی و از خانواده بند پایان می باشد که گونه های زیادی دارد که به دلیل خاصیت فراوان در تمام کشورها مورد استفاده مردم قرار گرفته است که به صورت میگو کیلویی بسته بندی و فله ای در بازار عرضه می شود .

پخش عمده انواع میگو کیلویی

تولید میگو پاک شده و منجمد

تولید میگو پاک شده و منجمدمیگوها را به دو صورت تولید می کنند که در استخرهای مجهز به پرورش جانداران آبزی که دارای آب های شیرین و شور می باشند پرورش می دهند و در روش دوم که آسانترین روش می باشد صید میگو از دریاها است ،میگوها پس از صید به فروشگاه های پروتینی و آبزیان فرستاده می شوند که بعضی از این فروشگاه ها برای جذب مشتری بیشتر میگو را به صورت میگو پاک شده به فروش می رسانند. زمانی که صید میگو بسیار زیاد است میگو را به صورت بسته بندی و فله منجمد می کنند تا از فاسد شدن میگو و ضرر و زیان صیادان و فروشگاه های آبزی جلوگیری کنند. تولید میگو منحمد یکی از بهترین راه ها برای ذخیره میگو و خدمت رسانی به مردم و صادرات میگو در بعضی از فصول سال می باشد که صید میگو به حداقل رسیده و یا به دلیل بیماری ناشناخته برای آبزیان استخرهای پرورش میگو و ماهی از ادامه کار دست برمی دارند.

میگوها را می توان برای یک یا دو روز در یخچال نگه داری کرد و برای جلوگیری از فاسد شدن می توان آنها را به صورت منجمد دربیاوریم که تا ۶ماه می توان نگهداری کرد و از آنها استفاده نمود. میگوها را می توان به دو صورت منجمد کرد:روش اول ابتدا می توانیم آنها را بجوشانیم و گوشت آنها را منجمد کنیم و در روش دوم نیز می توان به همان صورت خام آنها را منجمد کرد.

میگو دارای ویتامینهایی چون B6وB12 و D و خواص امگا۳ می باشد و از فقر آهن جلوگیری می کند و بهترین جایگزین برای افرادی است که از گوشت قرمز استفاده نمی کنند. میگو سوخاری دارای کالری بالا می باشد که اکثر مردم برای کم کردن کالری این غذای خوشمزه از لیموی ترش برای خوردن این غذا استفاده می کنند. 

مرکز فروش میگو بدون پوست و رگ به صورت کیلویی

مرکز فروش میگو بدون پوست و رگ به صورت کیلوییبرای خرید میگو پاک شده به صورت فله ای و بسته بندی های پاکتی می توان به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کرد که این فروشگاه ها به دلیل تقاضای فراوان مردم میگو را به صورت رگ زده و پوست شده به فروش می رسانند ،از آنجا که میگو دارای خاصیت بالایی می باشد تقاضای مردم بالا است و به دلیل نوسانات قیمت این محصول قیمت ثابتی در بازار ندارد زیرا فروشندگان به دلیل تقاضای بالا در فروش میگو با هم رقابت می کنند و ممکن است میگو را به قیمت پایین تری به فروش برسانند، نوع بسته بندی میگو و شکیل بودن آن در فروش میگو تاثیری بسیاری دارد و به همین دلیل شرکت های بسته بندی در نوع بسته بندی باهم رقابت می کنند که این بسته بندیها بصورت سایزی و وزنی به فروش می رسند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 4 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.