🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 − 6 =

مرکز فروش میگو تازه به صورت عمده

بی شک غذاهای دریایی از دیرباز جزء لذیذترین غذاها محسوب می شوند. یکی از این غذاهای دریایی ، میگو می باشد. میگو این سخت پوست دریایی، علاوه بر اینکه یکی از خوشمزه ترین غذاها است.

در کنار طعم فوق العاده اش دارای خواص باورنکردنی و بی شماری می باشد که ان را از سایر غذاهای دریایی متمایز کرده است و به لحاظ تجاری و اقتصادی نیز در جایگاه بالایی قرار دارد.  برای خرید میگو، می توان از مراکز فروش میگو عمده که به صورت تازه در دسترس است، استفاده کرد.

این مراکز فروش با عرضه میگو تازه و عمده نیاز شما را به این ماده غذایی با ارزش برطرف می سازند. 

مرکز فروش میگو تازه به صورت عمده

آشنایی با خواص باورنکردنی میگو

آشنایی با خواص باورنکردنی میگوهمانطور که گفته شد میگو علاوه بر لذیذ بودن دارای خواص باورنکردنی بی شماری است.  میگو دارای مواد معدنی بی شماری است. از جمله این مواد معدنی، ید می باشد. ید یکی از مهم ترین مواد معدنی، در سلامت و بهبود عملکرد غده تیروئید می باشد.

میگو به عنوان یک ماده مغذی و سالم و سرشار از ویتامین و مواد معدنی از جمله ید، می تواند به عنوان یک ماده غذایی سالم در رژیم غذایی گنجانده شود.

همچنین میگو در کاهش کربوهیدرات های اضافی در رژیم غذایی نقش بسزایی دارد. یکی از مهمترین اسید های چرب ضروری بدن،  امگا۳  می باشد. این اسید چرب در جلوگیری از خشکی پوست و خستگی و ضعف سلامت پوست و مو نقش دارد. 

این اسید چرب به میزان زیادی در میگو وجود دارد. از جمله دیگر مواد معدنی که در میگو وجود دارد می توان به فسفر و آهن اشاره کرد که در استحکام استخوان خصوصا در کودکان و در درمان کم خونی نقش مهمی دارند.

از جمله مهمترین ویتامینها، که در میگو وجود دارد، ویتامین D می باشد که برای حفظ و سلامت استخوانها خصوصا در کودکان و  افراد سالمند نقش دارد.

 در این قسمت با دیگر خواص میگو آشنا می شویم:

  • کاهش وزن
  • جلوگیری از ریزش مو
  • بهبود عملکرد مغز
  • سلامت تیروئید
  • کنترل فشار خون
  • حفظ سلامت پوست و مو

تفاوت عمده میگو دریایی و پرورشی

تفاوت عمده میگو دریایی و پرورشییکی از تفاوتهایی که بین میگو دریایی و پرورشی وجود دارد در رنگ و شکل ظاهری میگو می باشد که بسته به نوع میگو می تواند متفاوت باشد.

میگو های دریایی که عمدتا در سواحل خلیج فارس صید می شوند، خود به چند گونه تقسیم می شوند: 

  • گونه موزی: که عمدتا در سواحل هرمزگان صید می شوند. 
  • گونه ببری: در سواحل بوشهر صید شده و به رنگ سبز یا صورتی روشن دیده می شوند و نسبت به گونه موزی از قیمت بالاتری برخوردارند.
  • میگو سفید
  • میگو سفید هندی

همچنین در هنگام طبخ رنگ هر دو گونه پرورشی و دریایی به رنگ صورتی در می آید. از لحاظ سایز هم میگوها دارای اندازه هایی متفاوت اند. مسلما هر چقدر اندازه میگو ها بزرگتر باشد، از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. شاه میگو نامی است که به میگوهایی با اندازه های بزرگ اطلاق می شود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 2 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.