🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 5 =
,

مرکز خرید میگو وانامی تازه صادراتی

در مرکز خرید میگو تازه وانامی صادراتی این محصول در کیفیت بالا و در اشکال مختلفی ارائه می شود که به دلیل میزان عرضه بالا و بدون واسطه ای که در این بخش وجود دارد قیمت ها نیز بسیار بصرفه و مناسب می باشد. میگو وانامی تازه از بهترین آبزیان و گونه های میگو است که به دلیل طعم و بوی ملایم باب میل اکثریت می باشد.

مرکز خرید میگو وانامی تازه صادراتی

راههای تشخیص میگو وانامی تازه از فاسد

راههای تشخیص میگو وانامی تازه از فاسد جهت تشخیص میگو تازه راه هایی وجود دارد که به ذکر مواردی از آنها می پردازیم.

  • میگوی وانامی تازه بوی نمک یا جلبک دریا را می دهد که نمونه فاسد آن بوی کلر یا آمونیاک خواهد داد و نمونه های فریزر شده یا منجمد بدون سر است چون برای فریزر کردن باید سرش را جدا کرد و اگر همراه با سر باشد معلوم می شود که تازه است.
  • چشمان میگو اگر شل و افتاده است تازه نیست چون نوع تازه دارای چشمی ایستاده، براق و سفت می باشد و همچنین نمونه های تازه به همراه پوست ارائه می شود.
  • میگو تازه اگر پاهای زیر شکمش را تکان دهیم بعد از حرکت دادن به حالت اولیه بر می گردد در غیر اینصورت مانده خواهد بود.
  • میگو وانامی تازه گوشت نرم و صورتی دارد و اگر بدن آن را فشار دهیم بعد از اینکه فرو رفت فورا به حالت اولیه بر می گرد و اگر فر رفته باقی ماند کهنه است.
  • وجود لکه های سیاه بر روی سر و بدن میگو نشان دهنده عدم تازگی آن است و به طور کلی بدن این آبزی سیاه، سفید، صورتی، قهوه ای و … می باشد.

فروشنده میگو وانامی تازه پرورشی

فروشنده میگو وانامی تازه پرورشی مرکز فروش میگو وانامی تازه پرورشی سایز و اشکال مختلف این آبزی را در کیفیت های اعلا و کاملا تازه ارائه نموده و با تجربه و شناختی که در این عرصه دارد و به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع می کند.

میگو وانامی از گونه های درشت است که بافت گوشتی آن زیاد و سفید و سبز رنگ بوده و بر روی پوست رگه های قرمز رنگی نیز دارد در بافت آن نیز رگه های صورتی رنگی وجود دارد. همچنین دارای بدن کشیده و سر کوچک است که طعم و بوی ملایمی دارد به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

میگو وانامی از غذاهای ارزشمند دریایی با خواص ارزشمندی است که برخلاف ماهی طبع گرمی دارد و برای کسانی که به دلیل طبع سردشان نمی توانند ماهی میل کنند بهترین گزینه می باشد. این خوراکی به صورت سوخاری شده، سرخ شده یا در پلو و خورشت استفاده می شود که مصرف آن برای تمام سنین و ذائقه ها مفید می باشد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.