🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 2 =

مرجع خرید میگو خشک شده پلویی

میگو خشک شده با ارزش غذایی بسیار بالا و کاملا استاندارد در بازار عرضه می گردد. این محصول فوق العاده با کیفیت و خوشمزه می باشد. در بسیاری از کشور های اروپایی از میگوی خشک در انواع سالاد ها و غذاها استفاده می کنند. در پخت بنج، انواع خورشت و کبابها از این نوع میگو استفاده می شود. سرشار از پروتئین، فسفر و ویتامین های ضروری برای بدن می باشد.

مرجع خرید میگو خشک شده پلویی

هر آنچه که باید درباره خشک سازی میگو بدانید

هر آنچه که باید درباره خشک سازی میگو بدانیدخشک سازی میگو طبق اصول خاصی انجام می شود‌. عمل خشک سازی توسط ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته صورت می پذیرد.

ارزش غذایی میگو در حالت خشک شده بسیار بالا می باشد، زیرا این ماده تمامی ویتامین ها و ریز مغذی های خود را حفظ می کند. تنها رطوبت و آب خود را از دست خواهد داد.

این ماده غذایی سرشار از فسفر می باشد که باعث افزایش کارآیی مغز شده و در جلوگیری از بیماری آلزایمر تاثیرگذار می باشد. در واقع باعث تقویت ذهن شده و از آسیب به ساختار های مغز جلوگیری می کند.

میگو خشک دارای انواع اسید چرب ضروری برای بدن می باشد. دارای امگا ۳ بوده و برای کسانی که به فشار خون مبتلا هستند مصرف این گوشت توصیه می شود. زیرا به دلیل نداشتن کلسترول باعث تنظیم فشار خون شده و نیازهای ضروری بدن را بر طرف می کند.

میگو سرشار از انواع اسید آمینه ها و آنزیم های لازم برای انجام واکنش های درون سلولی می باشد. افرادی که میگو مصرف می کنند بدن سالمتر و قوی تری دارند. کمتر دچار عفونت های سیستم گوارشی خواهند شد. این ماده به هضم بهتر غذا نیز کمک می نماید.

عرضه بهترین میگو خشک شده پلویی

عرضه بهترین میگو خشک شده پلوییمیگو خشک پلویی بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. از نظر عطر و طعم عالی بوده و همرا با برنج یک غذای غنی از انواع ویتامین را تشکیل می دهد.

میگو خشک از نظر طعم و ساختار با میگوی تازه بسیار متفاوت می باشد‌. این ماده غذایی گوشی در حالت خشک شده بدون بو می باشد و بوی میگوی تازه را نمی دهد. دارای طعم فوق العاده خوشمزه و دلنشینی می باشد. در کشورهای اروپایی از میگو خشک به عنوان تنقلات و آجیل استفاده می کنند.

در ایران در شهرهای جنوبی مصرف این نوع میگو زیاد است. در انواع غذاها از جمله خوراک میگو، شامی، انواع کباب ها و در بسیاری از سالاد ها از این ماده غذایی استفاده می شود.

خشک کردن میگو به روش های مختلفی صورت می پذیرد. بعضی افراد به روش های سنتی این ماده را نمک سود کرده و در مقابل نور خورشید آفتاب می دهند و بعد از آن در یخچال نگهداری می نمایند.

میگو خشک شده را در صنعت با استفاده از تجهیزات و ابزار آلات و به صورت کاملا استاندارد خشک می کنند. نکته مهم این است که این نوع میگو دارای مزه شورتری می باشد، بنابراین بسیار ضروری است که قبل از استفاده چند ساعت در آب قرار داده شود تا نمک خود را پس دهد. استفاده از این ماده غذایی بسیار راحت و آسان می باشد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.