🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 6 =

قیمت کارخانه ای میگو خشک شور بوشهر

میگو خشک شور از بهترین انواع میگو در بسته بندی های متفاوت و طعم های مختلف تولید می شود، معمولا دارای رنگ نارنجی متمایل به قرمز می باشند. میگو خشک سرشار از انواع مواد معدنی و املاح و ویتامین های متفاوت می باشد، مصرف میگو تازه نیز از دارای فواید بیشماری برای سلامت بدن می باشد. در فروشگاهها و بازارهای پخش میگو خشک شور بوشهر در اندازه های ریز و درشت، در وزن های متفاوت و مختلف با قیمت های عمده و مناسب عرضه می شود.

قیمت کارخانه ای میگو خشک شور بوشهر

میگو خشک شور منبع کلسترول خوب

میگو خشک شور منبع کلسترول خوب از مهمترین خواص میگو خشک شور می توان به وجود اسیدهای چرب غیر اشباع و نیز کلسترول خوب آن اشاره کرد، از جمله خواص دیگر این تغذیه کامل، می توان به امگا ۳ آن اشاره کرد. اکثر غذاهای دریایی بخصوص، میگو منبع از امگا ۳ می باشند. که برای رشد سلول های مغزی بسیار مفید هستند و به همین دلیل برای کودکان در حال رشد و افراد مسن و سالخورده منبع غذایی بسیارمفید به حساب می‌آید.

علاوه بر امگا۳، می توان به وجود ویتامین دی در این فراورده پر ارزش اشاره کرد، که با مصرف این محصول می توان به سلامت خود کمک کرد، از آن جایی که میگوها بصورت خشک شده می باشند، می توان مدت زمان زیادی آن را بیرون از یخچال نگهداشت بدون هرگونه فساد پذیری.

این فراورده در بین کشور های اروپایی مصرف کنندگان زیادی دارد و حتی بعنوان تنقلات در آجیل های خود استفاده می کنند، فقط نکته مهم در نحوه استفاده کردن، این می باشد که قبل از مصرف بایستی به مدت نیم ساعت، در آب بخیسانید، بدلیل راحتی در حمل و نقل میگو و ماندگاری بالای آن می توان در هر قسمتی از کشور آن را یافت.‌ میگوی خشک دارای بافت لطیف و نرم بوده، و بسیار هضم راحتی نسبت به بقیه ارقام میگو دارد.

فروش مستقیم میگو خشک شور

فروش مستقیم میگو خشک شور فروش میگو شور، از پرسودترین محصولات دریایی می باشد، و از لذیذ ترین غذاهای دنیا بحساب می آید، از آن جایی که طعم لذیذی دارد طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر کشور به خود اختصاص داده.

جهت خرید عمده و با قیمت مناسب می توان علاوه بر خرید مستقیم می توان به خرید اینترنتی و سفارش آنلاین روی آورد، تا با مناسبترین قیمت و بدون هزینه حمل و نقل، با بالاترین کیفیت و مرغوبیت محصول خود را بدست آوریم.

قیمت میگو خشک در فروشگاههای پخش غذاهای دریایی با قیمت های متفاوتی عرضه می شود قبل از خرید بایستی بایستی آگاهی کامل از قیمت مناسب آن داشته باشید تا بتوانید این فراورده با ارزش را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.