🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 2 =

فروش میگو تازه سایز درشت دریایی

میگو از جمله غذاهای دریایی است، که طرفداران و دوست داران زیادی دارد. این غذا نه تنها از طعم بسیار خوبی و لذیذی برخوردار است، بلکه به دلیل غنی بودن از انواع ویتامین ها و مواد معدنی یکی از بهترین و مفیدترین غذاها محسوب می شود. از این رو، استفاده از آن و مصرف میگو درشت دریایی در میان مردم بسیار رواج دارد و بازار این محصول پر رونق است. 

فروش میگو تازه سایز درشت دریایی

دسته بندی میگو از نظر سایز بندی

دسته بندی میگو از نظر سایز بندیمیگوها را می توان از جهات مختلف دسته بندی نمود. یکی از مهم ترین معیارها برای دسته بندی انواع میگو، توجه به اندازه و سایز آن ها می باشد. بر این اساس می توان میگو ها را در سایزهای ریز و یا میگو سایز درشت دسته بندی نمود و به بازار عرضه کرد. از جمله دسته بندی هایی که از میگو در بازار بر اساس سایز وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • سایز ۳۰ – ۴۰: یکی از دسته بندی های انواع میگو بر اساس سایز ۳۰ – ۴۰ است. در این حالت، منظور این است، که در این بسته بندی میگوهایی از سایز سی تا چهل وجود دارد. در این سایز، عدد کوچک سی و عدد بزرگ چهل است. این بسته بندی معمولا یک کیلویی است و بیشتر برای پخت و پز از این سایز استفاده می شود. 
  • سایزهای U12، U15، U10، U21: از دیگر دسته بندی انواع میگو بر اساس سایز می توان به این دسته بندی اشاره کرد. این دسته بندی را نیز امروزه بر روی بسیاری از بسته های میگو مشاهده می کنیم. در این حالت باید گفت که U حرف اول عبارت انگلیسی Under است و به معنای زیر می باشد. یعنی در U10 میگوهای دربایی سایز ده و زیر آن وجود دارد و سایزهای دیگر هم زیر عدد مشخص شده را نشان می دهند. 
  • نوع سوم دسته بندی بر اساس سایز استفاده از Up است. Up به معنی بالا است و معمولا این سایز برای فروش میگو دریایی که بدون سر و بی پوست هستند استفاده می شود. در این بسته بندی بالا ۱۱۰۰ میگو وجود دارد. بنابراین این سایز ریزترین سایز میگو را شامل می شود. 

عوامل موثر بر قیمت میگو درشت دریایی

عوامل موثر بر قیمت میگو درشت دریاییدر فروش میگو دریایی عوامل و فاکتورهای زیادی نقش دارند. قیمت یکی از مهم ترین آن فاکتورها است که متاثر از عوامل مختلف تعیین می شود. عواملی مانند سایز میگو، پاک شده و یا نشده، هزینه های حمل و نقل و غیره از اجمله فاکتورهای موثر بر تعیین قیمت انواع میگو می باشد که امروزه در بازار وجود دارند. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.