🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 7 =
,

فروش عمده میگو وانامی قیمت مناسب

یکی از آبزیان پرخاصیت و ارزشمند میگو بوده که در انواع دریایی و پرورشی موجود می باشد و هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. یکی از نمونه های پر طرفدار آن ميگو وانامی است که به دلیل طعم و مزه ی عالی و خواص فراوان مشتریان زیادی داشته و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

فروش عمده میگو وانامی قیمت مناسب

مقایسه ارزش غذایی میگو وانامی و میگو دریایی

مقایسه ارزش غذایی میگو وانامی و میگو دریایی میگو دریایی و پرورشی از نظر ارزش غذایی و دارا بودن انواع املاح مغذی تفاوتی با یکدیگر ندارند و تفاوت آنها در رنگ و ظاهر می باشد که معمولا میگو وانامی به دلیل ترکیباتی که در غذای آن وجود دارد، دارای رنگی متمایل به سبز بوده ولی رنگ میگوی دریایی صورتی است و میگو دریایی چون در محیطی آزاد رشد می کند، دارای اندازه ای درشت تر بوده و میگوی پرورشی بعد از رسیدن به سایز مشخصی صید می شود.

در شهرهای جنوبی کشور از جمله بوشهر و بندرعباس کانالهایی از آب دریا به استخر های پرورش آبزی وجود دارد که میگوها با بهترین کیفیت و تغذیه مناسب در حوضچه ها پرورش می یابند و میگوهای گونه وانامی در مقابل عوامل بیماری زا مقاومت بسیار خوبی دارند. بهترین میگو دریایی در خلیج فارس و دریای عمان صید می شود که به دلیل داشتن گوشتی لذیذ و خوشمزه طرفداران زیادی دارد.

خواص میگو چیست؟ برای برطرف کردن کم خونی مفید است. برای حفظ سلامت پوست و مو سودمند بوده و از انواع سرطان پیشگیری می کند. میگو سرشار از کلسیم، آهن، سلنیوم، ید، منیزیم و ویتامین دی و پروتئین بوده و برای افرادی که مشکلات تیروئیدی دارند گزینه مناسبی می باشد.

پخش میگو وانامی در کلان شهرها

پخش میگو وانامی در کلان شهرها فروش و پخش انواع میگو با بهترین کیفیت توسط همین شرکت انجام می شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

این روزها بازار خرید و فروش انواع میگو پرورشی بسیار داغ می باشد و دارای مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد و بسیاری از کشورها، متقاضی این نوع میگو پرورشی هستند و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی این محل را در بسته بندی استاندارد و بهداشتی به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کنند و در کشورهای مقصد نیز فروش خوبی دارد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 7 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.