🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 5 =
,

فروشنده میگو پرورشی صادراتی بسته بندی

میگو پرورشی صادراتی یکی از آبزیان با گونه های متنوعی است که علاوه بر ارزش غذایی بالا از نظر اقتصادی نیز ارزش بالایی دارد و در کل جهان از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد که فروشنده آن این آبزی را به صورت بسته بندی شده و در اوزان مختلف و کیفیت بالا در معرض فروش قرار می دهد.

فروشنده میگو پرورشی صادراتی بسته بندی

معرفی کشور های مقصد میگو صادراتی ایران

معرفی کشور های مقصد میگو صادراتی ایران میگوی صادراتی ایرانی به کشورهایی مانند کویت، قطر و امارات صادرات می شود که چین یکی از خریداران بزرگ میگو از ایران می باشد، تایلند و تایوان نیز از دیگر مقاصد صادراتی میگوی ایرانی است لذا توان تکنولوژی و قدرت رقابت اقتصادی میگو به گونه ای است که بخش بزرگی از بازارهای خارجی را در دست گرفته است.

علاوه بر آن میگو به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مانند امارات، عمان و قطر صادرات می شود و اروپا نیز مقصد دیگر صادرات این آبزی می باشد و کشورهای فرانسه، بلژیک، اسپانیا، روسیه، لهستان، ایتالیا و انگلستان از جمله آنها می باشد، لبنان تونس، آذربایجان، عراق، گرجستان، ترکمنستان و ارمنستان نیز از عمده وارد کنندگان میگوی ایرانی می باشند.

میگو ایرانی بیشتر از نمونه های پرورشی است که بخش عمده ای این نیاز کشور را رفع نموده و در بازارهای خارجی نیز عرضه می شود و علاوه بر آن انواع میگوی دریایی نیز مورد تجارت واقع می شود که طرفداران زیادی را در بین دیگر آبزیان به خود اختصاص داده است.

تولید کننده انواع میگو پرورشی در بوشهر

تولید کننده انواع میگو پرورشی در بوشهر تولید کننده میگو پرورشی صادراتی بوشهر انواع گونه های این آبزی را در بهترین کیفیت پرورش داده و وارد بازارهای داخلی و خارجی می کند، میگو صادراتی بوشهر دارای گونه های مختلفی می باشد مانند:

  • میگو ببری: سبز و صورتی بوده و بیشتر در بوشهر در خلیج فارس یافت می شود که دارای سایز ۳۰ تا ۴۰ می باشد و از گوشت سفید و لذیذی برخوردار است که امگا۳، پروتئین، ویتامین دی، فسفر و ب۱۲ آن بسیار بالا می باشد.
  • میگو موزی: بعد از گونه ببری در درجه دوم قرار دارد و ارزانتر است و نرخ آن بسته به سایزش محاسبه می شود.
  • میگو سفید: از خانواده پناییده است و در درجه سوم قرار دارد.
  • میگو سفید هندی: از خانواده پنائیده است.
  • میگو سرتیز: از ارزانترین گونه ها است که به صورت خشک شده نیز عرضه می شود.
  • میگو ببری سیاه مونودون: به دلیل سایز درشتی که دارد از ارقام گران قیمت می باشد.

میگو هر چه درشت تر باشد قیمت های بالاتری دارد چون میزان ضایعات کمتری از آن بدست می آید و به همین دلیل گونه هایی که سایز کوچکی دارند ارزانتر هستند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 7 =
5 پاسخ
  1. lypecloxy
    lypecloxy گفته:

    However, after adjusting for exposure to a 10 week stimulated pregnancy, compared with nonusers, women who had taken CC only or both CC and FSH, but without success ie, without a pregnancy that lasted 10 weeks, were less likely to be diagnosed with young- onset breast cancer CC only, OR 0 kamagra mastercard Currently, patients can be prescribed a weekly dose of either alendronate or risedronate, which increases the tolerability of these agents and reduces side effects

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.