🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 7 =
,

فروشنده میگو پرورشی ایران

میگو از جمله آبزیانی است که سرشار از املاح و مواد معدنی می باشد و برای سلامتی بدن مفید است. زیستگاه اصلی این آبزی در آب شور دریا و دریاچه ها می باشد اما به صورت پرورشی نیز در داخل استخرها نیز تکثیر و تولید می شود و منبع درآمد خوبی برای صاحبان آن محسوب می شود. فروشنده میگو پرورشی ایران بهترین میگو را به بازار و مشتریان عرضه می کند و برای توزیع گسترده میگو از طریق فضای مجازی اقدام به فروش می نماید.   

فروشنده میگو پرورشی ایران

اطلاعاتی در خصوص پرورش میگو

اطلاعاتی در خصوص پرورش میگو همان طور که گفته شد میگو از جمله آبزیانی است که در آب های شور رشد و پرورش پیدا می کند. میگو دارای خاصیت های فراوانی می باشد و با آن غذا های لذیذی طبخ می گردد. به همین علت این گونه آبزی را به صورت پرورش نیز تکثیر و به فروش می رسانند. در ایران دریای عمان و خلیج فارس به عنوان زیستگاه میگو شناخته می شوند و پرورش این آبزی در همین مناطق صورت می گیرد. 

برای پرورش میگو نیاز به استخر خاکی با ارتفاع حداکثر ۲ متر است که به وسیله آب شور دریا آبگیری شده است که دارای مدخل  ورودی آب و خروجی می باشد. قبل از شروع مرحله پرورش و ریختن میگو در استخر، استخر به وسیله آهک کند زدایی و ضدعفونی می گردد تا هر گونه میکروب و یا موجود در استخر از بین رود. همچنین به آب کود اضافه می گردد تا موجودات ریز مانند فیتوپلانکتون رشد یابند تا میگو ها با خوردن آن ها رشد نمایند. 

بعد از این مراحل استخر آماده برای پرورش لارو میگو می باشد. لارو های میگو قبل از ورود مستقیم به آب استخر برای عادت نمودن به شرایط آن ابتدا در داخل کیسه پلاستیک به داخل آب استخر وارد کرده و بعد از یک ساعت عملیات رهاسازی صورت می گیرد. در طول پرورش نیز با استفاده از دستگاه های هوا ده مقدار اکسیژن مورد نیاز به آب داده می شود تا میگو ها بتوانند رشد خوبی داشته باشند.  

مرکز پخش میگو پرورشی در ایران

مرکز پخش میگو پرورشی در ایران مرکز پخش میگو پرورشی تازه بهترین میگو را به بازار و مشتریان عرضه می کند. همچنین مرکز پخش برای فروش بیشتر در سراسر کشور و رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده است. این اقدام سبب شده تا محصول تازه بدون واسطه به دست مشتریان برسد. 

همچنین مشتریان با اطمینان خاطر و رضایت بیشتری از کیفیت و مرغوبیت محصول و همچنین دارا بدون استاندارد های لازم این محصول را با قیمت مناسب از بازار و با بالاترین درجه کیفیت مستقیم از مرکز پخش خریداری می نمایند.  

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.