🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 7 =

فروشنده میگو خشک شور در تهران

میگو یکی از غذاهای بسیار لذیذ دریایی به شمار می رود که به اشکال مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول را برای افزایش زمان ماندگاری در نمک خوابانده و سپس خشک می کنند و به عنوان تنقلات بسیار خوشمزه یا در تهیه انواع غذاهای دریایی مورد استفاده قرار می دهند. فروشنده میگو خشک شور در تهران اقدام به فروش این محصول در بهترین کیفیت با قیمت مناسب به بازار نموده است و امکان تهی آن به سراسر ایران را برای خریداران فراهم ساخته است.

فروشنده میگو خشک شور در تهران

موارد مصرف میگو خشک شور

موارد مصرف میگو خشک شور

میگو یکی از مقوی ترین محصولات دریایی به شمار می رود که تولید آن در جنوب کشور بسیار زیاد است. این محصول می تواند به صورت پرورشی بوده یا این که مستقیما از دریا استحصال شود.

میگو خشک شور شده به عنوان یک محصول آجیلی بسیار خوشمزه در بسیاری از رستوران ها و هتل های شیک و چند ستاره به عنوان تنقلات و یا پیش غذا ارائه می شود.

این محصول که در جنوب کشور به نام روبیون شناخته می شود در فرودگاه ها و سایر اماکن به عنوان یک محصول و تولید بومی به توریست ها ارائه می گردد.

از ویژگی های این محصول مدت زمان ماندگاری بالای آن می باشد و به همین جهت می توان آن را بسته بندی و به سراسر کشور یا کشورهای دیگر صادر نمود.

از جمله دیگر کاربردهای این محصول علاوه بر استفاده از آن به عنوان آجیل خیساندن آن در آب بوده و پس از نرم شدن می توان انواع غذاهای لذیذ همچون قلیه میگو، خوراک میگو و چلو میگو را با آن تهیه نمود.

این محصول را می توان برای طعم دار کردن سیب زمینی سرخ شده یا در برنج سرخ شده نیز مورد استفاده قرار داد و یا به آبگوشت اضافه کرد.

داشتن مقادیر بالای اسید چرب امگا ۳ و فسفر از امتیازات ویژه این محصول بوده که کاربرد آن را بسیار زیاد کرده است.

مرکز پخش میگو خشک آجیلی

مرکز پخش میگو خشک آجیلی مرکز پخش میگو خشک آجیلی با ارائه محصولی با کیفیت همراه با قیمت مناسب این امکان را برای خریداران در سراسر کشور فراهم ساخته است که به یک منبع و مرجع قابل اعتماد و معتبر برای خرید این محصول دسترسی داشته باشند.

در این مرکز این محصول در بسته بندی های بسیار مناسب و عایق نسبت به رطوبت بسته بندی شده و برای خریداران در همه نقاط کشور قابل ارسال است.

برای ارتباط با این مرکز پخش می توان به طور مستقیم با مسئول فروش آن تماس برقرار کرد یا این که به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت مرکز این محصول دریایی را با قیمت مناسب خریداری نمود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 + 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.