🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 − 6 =

فروشنده میگو خشک شده جهت صادرات

میگو یه آبزی سخت پوست است که در بیشتر آب های شور و شیرین پرورش می یابد که طعم بسیار لذیذی دارد و به شکل های مختلف مصرف می شود. میگو خشک شده یا سوخاری از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و مصارف متعددی دارد. این محصول در بسیاری از کشور های اطراف خلیج فارس و سایر کشورها یک خوراکی لوکس به شمار می رود. صادرات میگو خشک توسط فروشنده میگو خشک با قیمت مناسب انجام می شود.

فروشنده میگو خشک شده جهت صادرات

موارد استفاده از میگو خشک شده

موارد استفاده از میگو خشک شده میگو بر خلاف ظاهر زشت گوشت لذیذ و هزاران خواص بی نظیر دارد که آن را به یک غذای دریایی پر طرفدار تبدیل کرده است.میگو خشک شده یا میگو سوخاری یکی از اشکال میگو است که به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد تقاضای آن زیاد است. این محصول از خشک کردن میگوی تازه پخته شده به دست می آید و در دمای محیط تا یک سال سالم باقی می ماند و ماندگاری فوق العاده ای دارد.

میگو سوخاری به شکل های مختلفی مصرف می شود.می توان آن را به عنوان پیش غذا و چاشنی میل کرد، سالادهای خوشمزه ای با این خوراکی تهیه می شود، در بسیاری از کشورها نیز به عنوان یک آجیل گران قیمت استفاده می شود، غذاهای مختلفی با میگو خشک تهیه می شود، فقط قبل از مصرف باید آن را در آب خیساند. غذاهایی مانند میگو پفکی، چلو خورشت میگو، میگو پلو، خوراک میگو، شامی میگو و غیره با این محصول تهیه می شود.

میگو خشکی که برای تهیه غذا استفاده می شود درشت تر از میگو آجیلی است و رطوبت بیشتری دارد.برای میگو آجیلی از میگو های ریز تر که بافت نرم تری دارند استفاده می شود تا هضم آن آسان تر باشد.میگو خشک شده بوی نامطبوع و زننده میگو تازه را ندارد و گوشت آن بسیار خوشمزه و مقوی است.

این خوراکی سرشار از امگا ۳، ویتامینD، فسفر و مواد معدنی ضروری دیگر است که مصرف آن مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند. این محصول برای جلوگیری از انواع سرطان، اختلالات عصبی مانند آلزایمر، کم خونی، مشکلات بینایی، پوکی استخوان، اختلال در رشد جسمی و ذهنی، ضعف سیستم ایمنی، کلسترول بد خون و غیره بسیار تاثیر گذار است.

صادرات میگو خشک آجیلی بسته بندى

صادرات میگو خشک آجیلی بسته بندى میگو آجیلی یکی از اشکال میگو خشک شده است که مانند آجیل و تنقلات استفاده می شود و تقاضای آن بسیار زیاد است. صادرات میگو خشک آجیلی بسته بندی به کشور های حاشیه خلیج فارس و کشور های اروپایی از رونق بالایی برخوردار است، چون در این کشورها میگو خشک آجیلی به عنوان یک تنقلات لوکس در هتل های گران قیمت مصرف می شود.

افراد فعال در این زمینه میگو های سوخاری را در بسته بندی های بهداشتی و شکیل قرار داده و با نازلترین قیمت صادر می کنند. در داخل کشور نیز میگو خشک آجیلی صادراتی اعلا را در سایت فروش میگو خشک آجیلی خود عرضه می کنند و آن را به تمام نقاط ارسال می کنند.
برای خرید میگو خشک بسته بندی آجیلی کافی است به این سایت رجوع کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.