🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 7 =

فروشنده میگو خشک درشت پلویی

میگو خشک درشت پس از بسته بندی به عنوان آجیل جهت مصرف به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. از میگو خشک درشت نیز در پخت انواع غذاهای دریایی که با میگو طبخ می شوند نیز استفاده می شود که دارای هواداران زیادی می باشد.

فروشنده میگو خشک درشت پلویی، وب سایت فروشگاهی معتبر است که انواع آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروشنده میگو خشک درشت پلویی

طریقه استفاده از میگو خشک

طریقه استفاده از میگو خشک در استان های جنوبی کشور به طور سنتی میگو ها را پس از صید با آب دریا جوشانده و سپس خشک می کنند. در روش صنعتی میگوهای تازه پس از صید به کارخانه های فرآوری میگو رفته و پس از جدا کردن سر آن ها را شستشو داده و به روش جدید و با دستگاه های خشک کن خشک و بسته بندی می نمایند. 
میگو خشک به روش های متفاوتی مصرف می شود از جمله به صورت چیپس و برای طبخ انواع غذاهایی که از میگو در پخت آن ها استفاده می کنند.
میگوی خشک شده و نمک سود شده را می توان به عنوان آجیل و چیپس در میان وعده استفاده نمود. 
در تهیه غذاهایی که با میگو خشک شده تهیه می شوند، ابتدا میگو را خیسانده، به مدت چند دقیقه می جوشانند و سپس تفت داده و با ادویه های مناسب و سس مخصوص در لای پلو طبخ می کنند. 
در روش دیگر میگوها را پس از خیساندن با ادویه سرخ کرده و همراه با سبزهای معطر در تهیه خورشت از آن استفاده می کنند.
گفتنی است میگوهای ریز و سر تیز بهترین نوع میگو جهت خشک کردن محسوب می شوند. میگوهای خشک شده به روش نمک سود، را به راحتی می توان در محیط معمولی به مدت یک سال نیز نگهداری نمود.
لازم به ذکر است چنانچه میگوی خشک شده حالت خمیری داشته و پوست آن حالت چرمی نداشته باشد با کیفیت نبوده و نمی توان از آن در طبخ غذا استفاده نمود. به نظر می رسد بهترین نوع میگوی صید شده در اوایل مرداد و اوایل بهمن ماه باشد که طعم مناسب تر و کیفیت بهتری دارد.

فروش عمده میگو خشک شور درشت

فروش عمده میگو خشک شور درشت فروش میگو خشک شور درشت پس از بسته بندی توسط شرکت های فرآوری انواع میگو به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می شود. از این نوع میگو به عنوان آجیل و یا طبخ غذای دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید میگو خشک شور درشت به صورت عمده و جزئی می توان به این وب سایت مراجعه و نسبت به خرید با قیمت مناسب اقدام نمود. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 4 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.