🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 6 =
,

فروشنده میگو خشک آجیلی

میگو خشک آجیلی علاوه بر مغذی بودن، بسیار خوشمزه است و به عنوان تنقلات و پیش غذا از آن در هتل ها و رستوران های لوکس استفاده می شود. فروشنده میگو خشک آجیلی این محصول را در نهایت مرغوبیت و منصفانه ترین قیمت به تمامی مشتریان در اقصی نقاط کشور عرضه می کند تا علاوه بر جلب رضایت آنان، بتوانند همکاری طولانی مدتی را با داشته باشد. فروش میگو خشک آجیلی با وزن های مختلف در بسته بندی های گوناگون انجام می شود.

فروشنده میگو خشک آجیلی

فرآیند تولید میگو خشک آجیلی

فرآیند تولید میگو خشک آجیلی قیمت میگو خشک آجیلی در مقایسه با میگو تازهT مقدار بسیار کمی گران تر می باشد که به علت فرآیند خشک کردن میگو و نگهداری و بسته بندی آن این تفاوت قیمت وجود دارد.

این محصول نسبت به سایر فرآورده های میگو از خواص خشک تر و سایز ریزتری برخوردار است. در ادامه مطلب قصد داریم فرآیند تولید میگو خشک آجیلی را به صورت کامل برای شما عزیزان بیان کنیم.

در فرآیند تولید میگو خشک، ابتدا میگوی تازه صید شده به کارخانه برای شستشو حمل می شود و پس ازشستشو داخل آب جوشی که با نمک اشبا شده است، به مدت  15 دقیقه جوشانده می شود.

پس از جوشانده شدن میگو ها در آب نمک، داخل دستگاه دیگری به نام سانتریفیوژ ریخته شده و ۹۰% از آب خود را پس می دهد. در مرحله آخر از این دستگاه به سینی های توری استیل منتقل و جهت خشک شدن کامل یا در معرض تابش مستقیم آفتاب و یا داخل دستگاه خشک کن قرار داده می شوند.

مرکز خرید انواع میگو خشک

مرکز خرید انواع میگو خشک انواع میگو خشک آجیلی اعلا را باید از مراکزی خریداری کرد که به عنوان نمایندگی های اصلی فروش میگو خشک فعالیت می کنند. این مرکز محصولی اصل را با بهترین قیمت که مورد توجه و نظر خریداران میگو خشک است به آن ها می فروشد.

لازم به ذکر است بدانید ارزان ترین انواع میگو خشک را می توانید در حجم عمده در کیفیتی عالی از طریق این مرکز خرید به صورت آنلاین تهیه نمایید. خریدار میگو خشک آجیلی در کشور طیف وسیعی از مشتریان را شامل می گردد. مرکز خرید میگو خشک، محصولی متفاوت را به مشتری عرضه می کند و فروش عمده آن نیز در ارزان ترین قیمت صورت می گیرد.

امروزه خرید عمده انواع میگو خشک درجه یک در بازارهای جهانی بسیار باب شده است، زیرا علاوه بر اثبات خواص پر فایده و بی نظیری که دارد، دارای طعم خوشمزه ای می باشد و همواره بر تقاضای مشتریان برای خرید این محصول اضافه می شود. توجه داشته باشید که خرید عمده آن مزایای بسیار فراوانی برای خریدار و فروشنده به همراه دارد.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 − 5 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.