🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 3 =
,

صادر کننده میگو وانامی مرغوب پرورشی

ما صادر کننده میگو وانامی مرغوب پرورشی هستیم. میگو با تهیه یک ماده مغذی و کم کالری جایگزین گوشت، منبع خوبی از ویتامین های B12 و D، ید، آهن، سلنیوم و روی است. محبوبیت میگو به ویژه با انعطاف پذیری آن ارتباط دارد. این برای اکثر آشپزخانه ها مناسب است، توسط آنها جشن گرفته می شود و تعداد زیادی از محصولات و آماده سازی ارائه می شود.

صادر کننده میگو وانامی مرغوب پرورشی

تفاوت میگو وانامی مرغوب پرورشی و دریایی

تفاوت میگو وانامی مرغوب پرورشی و دریایی این سخت پوستان دلخواه همه جا، از مناطق استوایی گرفته تا سردترین آبها، تکثیر می شوند. با این حال، از بین ۲۰۰ نوع موجود، فقط تعدادی از آنها تقریباً تمام تجارت تجاری را تشکیل می دهند. بنابراین و شاید بیش از هر محصول آبزی دیگر، نام گونه های میگو بسته به موقعیت جغرافیایی و بازارها تغییر می کند.

به عنوان مثال، تعدادی از گونه های مختلف دریایی وجود دارد که به آنها میگوی صورتی، میگوی سنگی یا میگوی ببر گفته می شود. بنابراین برای کمک به خریداران در تصمیم گیری مناسب در مورد انتخاب، زنجیره تأمین غذاهای دریایی اغلب از نام های لاتین در کنار نام های محلی استفاده می کند.

این دو میگو علاوه بر اینکه به زیرگروه های مختلف گونه تعلق دارند، از نظر ساختار آبشش و پاها، پنجه ها و روش تولید مثل متفاوت هستند. میگوی صورتی دارای آبشش شاخه ای است در حالی که میگوی خاکستری از نوع ورقه ای است (از نوع صفحه ای).
در سطح جهانی، مصرف میگو طی دو دهه گذشته به طور مداوم رشد کرده است و انتظار می رود این روند با سرعت یکسان ادامه یابد.

میگوی خاکستری پاهای کوتاه تری دارد و فقط روی دو جفت پا پنجه دارد، در حالی که میگوها پاهای بلندتری دارند و روی سه جفت پا پنجه دارند. پنجه های جلو در میگوی قهوه ای معمولاً بزرگترین هستند، در حالی که پنجه های دوم بزرگترین در میگوی صورتی هستند.

وقتی نوبت به تولید مثل می رسد، میگوی خاکستری تخمهای خود را حمل می کند و در تمام طول فصل تولید مثل وجود دارد، در حالی که میگوی صورتی تخمهای خود را می گذارد و اجازه می دهد تا به تنهایی رشد کنند.

بازار فروش میگو وانامی مرغوب ریز

بازار فروش میگو وانامی مرغوب ریز ما در کنار صادرات میگو پرورشی بازار فروش میگو وانامی مرغوب ریز هستیم. شامل گونه هایی است که هم در آبهای سرد و هم در آبهای گرم یافت می شود و در آبهای ساحلی و اقیانوس با استفاده از شناورهای سنتی ماهیگیری می شود.
در مورد میگوی خاکستری آب گرم، آنها در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری گرفتار می شوند. از جمله نمادین ترین نمونه ها می توان به سه نوع میگوی قهوه ای، سفید و صورتی اشاره کرد که با نام میگوی خلیج فارس دسته بندی شده اند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.