🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 1 =

صادرات میگو پرورشی هرمزگان به کشورهای همسایه

میگو یکی آبزیانی به شمار می رود که طعمی فوق العاده و خواصی منحصر به فرد دارد. میگو ارزش غذایی بالایی در میان غذاهای دریایی دارد و در دنیا طرفداران فراوانی را مجذوب خود کرده است. در ایران پرورش این آبزی به صورت حرفه ای انجام می شود از این رو کیفیت بالایی از نظر گوشت و طعم دارند. میگو پرورشی هرمزگان جزء با کیفیت ترین نمونه ها در کشور می باشد که همین امر باعث شده تا زمینه صادرات آن به کشور های همسایه فراهم گردد. صادرات این محصول با تناژ بالا انجام می شود که یکی از دلایل آن حجم کوچک، خواص فراوان، طعم عالی و قیمت مناسب آن می باشد. 

صادرات میگو پرورشی هرمزگان به کشورهای همسایه

پنج خاصیت شگفت انگیز میگو

پنج خاصیت شگفت انگیز میگو میگو یکی از خوشمزه ترین آبزیانی می باشد که با روش های مختلفی قابل پخت و مصرف می باشد.  این آبزی دریایی در کنار ظاهر خشنی که دارد گوشت خوشمزه و پر خاصیتی هم دارد. از خاصیت های نهفته در این آبزی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. کلسیم
  2. پروتئین
  3. ید
  4. ویتامین D
  5. ویتامین B12

داشتن فواید فراوان باعث شده تا مصرف این محصول هر روزه بیشتر شود. با مصرف آن می توان استخوان هایی محکم، بدنی مقوی، سیستم ایمنی مستحکم داشت. با مصرف این محصول می توان از ابتلا به فشار خون، سرطان های خون جلوگیری کرد، کم خونی را درمان نمود و… خاصیت میگو زیاد می باشد از این رو پزشکان مصرف آن را در دوران بارداری هم توصیه می نمایند. این آبزی در محیطی کاملا بهداشتی و استاندارد پرورش داده می شود تا از نظر کیفیت و سایر ممتاز و درجه یک باشد. 

خرید عمده میگو پرورشی از تولیدکننده

خرید عمده میگو پرورشی از تولیدکننده شیلات ها اصلی ترین مراکز پرورش میگو به شمار می روند، با مراجعه به این سایت می توانید از آنها به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید. خرید این محصول به صورت عمده باعث کاهش ن خ های پرداختی می شود و خرید با تناژ بالاتر کمک می کند تا از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. در خرید میگو پرورشی به صورت مستقیم هیچ واسطه ای وجود ندارد که قیمت ها را افزایش بدهد از این رو آبزی با نرخ تولید کننده به دست مشتریان می رسد. 

میگو ها دارای دسته بندی هستند و به صورت زیر، درشت و متوسط طبقه بندی می شوند و هر کدام دارای نرخی جداگانه هستند، مشتری با اطلاع و مقایسه این نمونه ها از نظر کیفیت و قیمت می تواند بهترین نوع را خریداری نماید. همواره به تعداد مصرف کنندگان و خریداران این محصول افزوده می شود. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 4 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.