🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 + 2 =

صادرات انواع میگو پفکی درجه یک

میگو از خانواده سخت پوستان و جزو غذاهای دریایی می باشد که البته فواید آن برای سلامتی انسان بر همگان آشکار است همچنین میگو از لحاظ پخت و پز انواع مختلفی همچون میگو پلو، میگو پفکی، میگو خشک شده، میگو سرخ شده و … را شامل می شود.

صادرات انواع میگو پفکی درجه یک

ویژگی های مثبت میگو پفکی

ویژگی های مثبت میگو پفکی میگو پفکی جزو غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بوده که کودکان و افرادی که خوردن غذاهای دریایی را دوست ندارند را نیز وادار می کند تا طعم بی نظیر آن را بچشند پس مطمئن باشید که دست رد به سینه آن نمی زنند.

  میگو پفکی و به طور کلی میگوها همانند دیگر غذاها یک سری ویژگی های مثبت و منفی دارند که البته فایده این ماده غذایی بیشتر از مضرات آن است که در ادامه برخی از این فواید را ذکر خواهیم کرد:

۱٫ میگو یک منبع غنی از آهن می باشد بنابراین مصرف آن به افرادی که از کم خونی رنج می برند توصیه می شود.

۲٫ میگو همچنین سرشار از امگا ۳ می باشد و برای کنترل فشار خون مفید است.

۳٫ میگو یک غذای کم کالری بوده بنابراین افرادی که از اضافه وزن رنج می برند و نگران کالری مصرفی خود هستند نیز می توانند با خیال راحت آن را مصرف کنند.

۴٫ میگو مواد مغذی فراوانی همچون پروتئین، ویتامین B12، فسفر، سلنیوم و … را در ساختار خود دارد.

۵٫ میگو دارای آنتی اکسیدان هایی می باشد که اثرات ضد التهابی دارند.

البته میگو به عنوان یک ماده حساسیت زا شناخته شده است بنابراین افرادی که نسبت به آن حساسیت دارند از مصرف این ماده خودداری کنند.

مراحل فرایند تولید میگو پفکی صادراتی

مراحل فرایند تولید میگو پفکی صادراتی همان طور که قبلا بیان کردیم میگو پفکی به دلیل مزه خوب، فواید بی نظیر و ظرفیت کشورمان برای تولید آن می تواند یک کالای مناسب برای صادرات باشد.

میگو از جمله آبزیانی است که هم در دریای شمال و هم دریاهای جنوب کشور یافت می شود البته میگوی پرورش یافته نیز در کنار میگوی صید شده از دریا در بازار وجود دارد.

میگو پفکی صادراتی از هر دو نوع میگوی پرورشی و میگوی دریایی تولید می شود که میگوهای صید شده طی فرایند تولید در کارخانه به میگو پفکی تبدیل شده و بسته بندی و آماده عرضه به بازار می شوند.

صادرات میگو پفکی به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، قطر، امارات، افغانستان، کشورهای آسیای میانه و حتی کشورهای اروپایی نیز صورت می گیرد.

همچنین لازم به ذکر است که صادرات میگو پفکی سود خوبی نصیب شما خواهد کرد و به ارزآوری برای کشور کمک شایانی می کند.

عرضه عمده میگو پفکی صادراتی

عرضه عمده میگو پفکی صادراتی فروش و عرضه میگو پفکی به صورت عمده بیشتر توسط پرورش دهندگان میگو، نمایندگی ها، شرکت های تجاری و بازار ماهی و میگو صورت می گیرد اما امروزه امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی نیز به وجود آمده است و مشتریان می توانند میگوی سالم و تازه را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنند.

خرید عمده میگو پفکی این مزیت را برای شما دارد که می توانید آن را با قیمت ارزان تری خریداری کنید و از تخفیف برخوردار شوید.

قیمت میگو پفکی با توجه به عوامل زیر متفاوت می باشد:

برند و شرکت تولید کننده 

نوع و حجم فروش

کیفیت میگو

نوع بسته بندی

نوع میگو

میگو های پرورش یافته اندازه بزرگتری نسبت به میگو های دریایی دارند و به دلیل شرایط و امکانات لازم برای پرورش ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند موارد دیگر نیز همچون برند بر قیمت هر نوع کالایی از جمله میگو پفکی تاثیر گذار است.

نوع و حجم بسته بندی نیز بر قیمت نهایی محصول اثر می گذارد و هر چه کیفیت بسته بندی بالاتر باشد قیمت نیز افزایش خواهد پیدا کرد.

تاثیر نوع و حجم فروش به این صورت می باشد که اگر شما میگوی مورد نیاز خود را بدون واسطه و یا به صورت عمده تهیه کنید، خرید ارزان تری را تجربه خواهید کرد

برای اطلاع دقیق از قیمت ها و ثبت سفارش خرید با ما در تماس باشید.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.