🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 3 =

صادرات انواع میگو پرورشی ایران

انواع مختلفی از میگوهای صادراتی در ایران تولید می شوند. میگوهای پرورشی ایران از مرغوب ترین نوع میگوهای جهان بوده که ارزش غذایی بسیار بالایی دارند. میگو پرورشی از تجاری ترین محصول دریایی است. از انواع میگوهای پرورشی در ایران می توان به میگوی سفید هندی، میگوی موزی، میگوی ببری سبز اشاره کرد. صادرات میگو پرورشی از سودآورترین معامله هاست. در تمام قاره ها میگو از غذاهای پرمصرف است.

صادرات انواع میگو پرورشی ایران

اطلاعاتی در خصوص پرورش میگو

اطلاعاتی در خصوص پرورش میگو اهمیت پرورش میگو در کشورها باعث شده که با پیشرفت تکنولوژی زمینه را برای تولید انواع میگو فراهم کنند. ارزآوری از طریق صادرات میگو بسیار مناسب بوده و اغلب میگوهای پرورشی را جهت صادرات انتخاب می کنند. 

اگر فردی هستید که می خواهید پرورش میگو را آغاز کنید باید اطلاعاتی مناسب را در خصوص این کار به دست آورید. برای پرورش میگو باید مکان خوبی را به این منظور انتخاب کنید. 

از نظر شرایط اقلیمی نیز باید مکان مورد نظر یک منطقه گرمسیر باشد. بهترین مکان برای پرورش میگو استان های جنوبی کشور مانند هرمزگان و بوشهر است. 

منبع آبی برای پرورش میگو می تواند متفاوت باشد. هم در آب های شیرین و هم در آب دریا پرورش میگو امکان پذیر است. در کل موارد زیر را باید در هنگام پرورش میگو مورد بررسی قرار داد:

  • منبع آب
  • شرایط اقلیمی
  • مکان
  • امکانات و تاسیسات
  • ساختار استخر
  • بافت خاک
  • نیروی کار و متخصص
  • نوع غذا

یکی از مهمترین موارد جهت افزایش سطح تولید در پرورش میگوها، اکسیژن رسانی مناسب به میگوها است. برای این کار از سیستم های هوادهی استفاده می شود. 

استاندارد های میگو پرورشی ایران

استاندارد های میگو پرورشی ایران برای تولید میگو پرورشی در ایران باید استانداردهای خاصی را رعایت نمود. با توجه به نقش مهم پرورش و تولید میگو در توسعه صادرات، تولید کنندگان این محصول باید تمامی استانداردهای لازم را جهت افزایش سطح تولید و همچنین بالا بردن کیفیت رعایت کنند. 

میگو پرورشی جزو بهترین محصولات صادراتی بوده و پر تقاضا است. رعایت استانداردها بر اساس نظارت بازرسان تایید می شود. در بخش شیلات استان هرمزگان، پرورش میگو از اهمیت ویژه ای در ارزآوری کشور برخوردار است. 

در کشور ایران سالانه حدود سی الی سی و دو هزار تن میگو پرورشی تولید می شود که آن ها را به صورت خشک شده و تازه عرضه می کنند. 

جلوگیری از آسیب های جدی که ممکن است در تولید و پرورش میگو وارد شود با رعایت های استانداردهای پرورش میگو امکان پذیر است. 

از جمله کشورهای متقاضی میگوهای تولید شده در جنوب کشور، کشورهای آسیای شرقی و اروپا می باشند. 

تولید کننده انواع میگو پرورشی

تولید کننده انواع میگو پرورشی تولید کننده انواع میگو پرورشی، بهترین نوع از میگوهای تولید شده را برای صادرات انتخاب می کند. البته علاوه بر میگوهای یخ زده، انواع میگوهای خشک را نیز در بخش صادرات عرضه می کنند. 

امروزه صادرات میگو خشک نسبت به نوع تازه آن سودمندتر است زیرا قیمت بالاتری دارد. میگوهای پرورشی برای تولید انواع فراورده های میگو به کارخانه ها انتقال می یابند. 

میگوهای پرورشی توسط تولید کننده ها در بسته های متفاوت عرضه می شود. اغلب مشتریان و متقاضیان میگوهای پرورشی در ایران کشورهای خارجی هستند. این محصولات در بسته بندی های دو الی شش کیلویی در کارتن ها تولید و صادر می شوند. 

میگوهای پرورشی را به صورت منجمد شده به دیگر کشورها عرضه می کنند. برای سفارش انواع میگوهای مرغوب می توانید به صورت مستقیم آن ها را از تولید کننده توسط این مجموعه اقدام کنید. 

این سایت بهترین قیمت ها را برای فروش میگوهای پرورشی ارائه می دهد. شما می توانید انواع میگوهای درشت، متوسط و ریز را طبق سلیقه خود انتخاب کنید. میگو سرشار از پروتئین، فسفر و امگا ۳ است. 

 امروزه صادرات بهترین میگوهای پرورشی تازه که دارای بالاترین کیفیت هستند در اندازه های درشت و متوسط توسط تولید کنندگان آن انجام می گیرد. میگوهای پرورشی رشد سریع و مناسبی دارند و به همین دلیل کشور ایران با تولید انبوه آن مواجه است. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 4 =
24 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.