🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 1 =

شرکت عرضه میگو پاک شده

شرکت عرضه میگو پاک شده، باید این ماده ی غذایی پرطرف دار را به نحو احسن در اختیار مصرف کننده قرار دهد. میگو از دسته ی سخت پوستان و بند پایان، و یک گونه ی آبزی می باشد که تاکنون  ۴۲ هزار از این گونه ها کشف شده اند. از منظر تجاری بسیار ارز آور و سود ده می باشد. در آب های شور و شیرین بیشتر مناطق جهان پیدا می شود. این جانور به سمت عقب شنا می کند و، مقاومت زیادی در برابر مواد سمی و منطقه های آلوده دارند. یک منبع غذایی عظیم برای انسان می باشد. و از دیگر خواص مصرف میگو این که، سرشار از کلسیم، ید، مواد پروتئینی، کلسترول مفید، غنی از آهن و فسفر است که بری رشد کودکان و زنان باردار مفید می باشد. میگو بسته بندی باید دارای تاریخ تولید و انقضا باشد.

شرکت عرضه میگو پاک شده

مشخصات میگو سایز کوچک پاک شده

مشخصات میگو سایز کوچک پاک شده

مشخصات میگو سایز کوچک پاک شده، با توجه به تاریخ تولید و انقضای آن مشخص می گردد. مصرف آن از زوال عقل و بروز آلزایمر در افراد سالخورده جلوگیری می کند. با سرخ کردن آن در روغن، کالری فراوانی خواهد داشت. به دلیل آن که میگو سریع فاسد می شود، بهتر است آن را از فروشگاههای معتبر تهیه کرد. اگر میگو را به صورت تازه خریداری می کنید بهتر است سر آنرا سریع جدا کنید، زیرا زود فاسد می شود. میگوی تازه باید بدنش سفت بوده و پوسته اش بدون لک و زرد رنگ و خال سیاه باشد، زیرا این نقیصه می تواند حاصل اضافه کردن مواد شیمیایی برای سفید کردن پوستش باشد. مصرف ماهی و میگو برای افراد دارای آلرژی باید با نظر پزشک صورت پذیرد. 

شرایط پرورش میگو در جنوب

شرایط پرورش میگو در جنوب

میگوهای جنوب ایران، در آبهای شور دریای عمان و خلیج فارس زندگی می کنند. شرایط پرورش میگو در جنوب، با هدایت آب دریا از طریق کانال ها به استخرهای پرورش میگو صورت می پذیرد. البته قبل از آن باید دیواره های استخر پرورش دهنده، آهک زده شوند تا آلودگی های موجود در آن از طریق دانش کافی پرورش دهندگان، از بین بروند. میگوها در ۴ سایز موجود بوده، و روانه ی بازار مصرف می شوند. سایز ریز، متوسط، درشت و شاه میگو. شاه میگو نوع مجلسی آن است و از قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع آن برخوردار است. توجه به بسته بندی مناسب میگو، از سلامت بالای آن خبر دارد. در این بسته بندی ها، باید دم، پوست و رگ موجود در بدن آن جدا شده باشد. با مصرف مناسب میگو و آبزیان دیگر، سلامت خود و خانواده ی خود را تضمین نمایید. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 + 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.