🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 1 =

سایت فروش میگو خشک درشت

اصولاً  صیادان میگو را از دریا گرفته  و به شرکت های پخش می فروشند که این شرکت ها در سراسر کشور نمایندگی های مختلفی دارند که مشتریان از این نمایندگی ها میگوی مورد نیاز را خریداری و در بازار به فروش می رسانند که  قیمت میگوها براساس نوع پرورش و سایز فرق دارد .هم چنین انواع میگو را خشک کرده  که فروش میگو خشک درشت امروزه بسیار پرطرفدار می باشند.

سایت فروش میگو خشک درشت

معرفی اجمالی میگو خشک درشت

معرفی اجمالی میگو خشک درشت در ایران بازارهای متفاوت فروش انواع میگو خشک وجود دارد .امروزه میگو های پرورشی، شاه میگو، میگوهای متوسط با کیفیت را به دو روش سنتی و صنعتی خشک می کنند. در روش سنتی میگوی صید شده را در آب نمک بسیار زیادی می جوشانند و بعد در آبکش ریخته  تا  آب اضافی آن خارج شده و در سطح صاف و تمیزی در آفتاب پهن می کنند تا کاملا خشک شوند. بعد از خشک شدن میگو ها را درون کیسه ریخته و آویزان می کنند و با چوب به روی کیسه می زنند تا پوست آن ها جدا شوند.

در اکثر کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس از میگوی خشک به عنوان یک کالای بسیار لوکس یاد می شود که به عنوان پیش غذا و در کنار نوشیدنی ها از آن استفاده می شود. برای اینکه شوری بیش از حد میگو گرفته شود باید ساعاتی آن را در آب خیسانده تا نمک از آن خارج شده سپس از آن برای تهیه انواع غذا ها نظیر قلیه میگو، میگو پلو، و سایر غذاها استفاده کرد .

هم چنین از میگوی خشک شده به عنوان آجیل هم استفاده می شود. قیمت میگو خشک به مراتب بسیار بیشتر از میگوی تازه می باشد چون هنگام خشک شدن و پوست گیری آب میگو خارج شده و وزن آن به یک ششم میگوی تازه می رسد.

نقد و بررسی میگو خشک درشت

نقد و بررسی میگو خشک درشت

میگو خشک درشت عمدتاً ارزانتر بوده چون هر چه میگو دشت تر شود از کیفیت آن کاسته می شود بنابراین هنگام خرید میگوی با کیفیت باید با سایز و حتی نوع پرورش آن و نحوه خشک کردن دقت کنیم تا میگوی با کیفیت و مطلوب تری را خریداری نماییم .

می توان گفت چیزی در حدود هفتاد درصد میگو ها را از بستر رودخانه ی اروند و خلیج فارس صید می کنند چون این میگو به علت ریز بودن بسیار نازک بوده که هم با کیفیت تر می باشد و هم چنین روند خشک شدن به سرعت بالاتری انجام می شود .

میگوی خشک شده به خاطر داشتن انواع فسفر، امگا ۳ و هم چنین داشتن انواع ویتامین های دی و ای مورد توجه بسیاری از کشورهای اروپایی و عربی قرار گرفته که برای آن ها حکم خاویار را دارد .

جدیدترین قیمت انواع میگو خشک

جدیدترین قیمت انواع میگو خشک از آن جایی که میگو خشک از محصولات پر طرفدار دریایی بوده که از آن در تهیه انواع غذاها استفاده می شود که می توان گفت قیمت انواع میگو در سایت های فروش موجود بوده که قیمت روز انواع میگو خشک، شاه میگو، میگو پاک شده به قیمت متوسطی به فروش می رسد که خرید از این سایت ها دارای تخفیف می باشد. هم چنین مراکز فروش میگو هم کار فروش را برعهده دارند که می توان با مراجعه مستقیم اقدام به خرید کرد که قیمت میگو بر اساس ریزی و درشتی و نوع پرورش متفاوت می باشد.

بازار انواع میگو در سراسر ایران وجود دارد که به فروش انواع میگو مشغول می باشند که این میگوها با کیفیت بوده و خرید میگو از سایت های فروش قیمت پایینی به خاطر جذب مشتری دارند.امروزه تولید میگوهای پرورشی بیشتر از قبل شده است و همین باعث شده است که تولیدکنندگان میگو به فکر فروش ارزان این محصول باشند تا مشتریان زیادتری را جذب کنند. 

همواره می توان گفت هر چه سایز میگو درشت تر باشد قیمت آن ارزانتر بوده و برعکس هر چه میگو به سمت ریزتر برود قیمت آن به مراتب بالا می رود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.