🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 2 =
, ,

خرید میگو تازه ریز بصورت عمده

غذاهای دریایی از گذشته جزء لذیذترین غذاها به شمار می روند. میگو به عنوان یکی از این غذاها از محبوبیت بالایی در بین خانواده های ایرانی برخوردار است. این غذای دریایی در کنار طعم عالی و بی نظیرش دارای خواص درمانی و فواید بی شماری است که به همین سبب جز ارزشمند ترین غذاها به شمار می رود. علاوه بر آن میگو از جایگاه ویژه ای در صنعت صادرات برخوردار می باشد به طوریکه بیش از نیمی از میگو های تولیدی به کشور های دیگر صادر می شوند. برای خرید میگو می توان از مراکز فروش میگو ریز عمده که به راحتی قابل دسترس اند استفاده کرد. تا با خرید میگو تازه یکی از نیازهای مهم، در سبد غذایی مان برطرف شود.

خرید میگو تازه ریز بصورت عمده

مشخصات میگو سایز ریز

مشخصات میگو سایز ریزمیگو ها دارای سایز های متفاوتی اند که از این لحاظ به چهاردسته تقسیم می شوند. یکی از این دسته ها میگو سایز ریز می باشد. اندازه این میگو ها معمولا ۶۰ به بالا درنظر گرفته می شود. این بدان معنی است که در یک کیلوگرم به میزان ۶۰ عدد و یا بیشتر میگو سایز ریز وجود دارد.

رنگ میگو ها بر حسب گونه های مختلف می تواند متفاوت باشد. برای مثال برخی میگوها به رنگ صورتی روشن وبرخی دیگر به رنگ سبز تیره دیده می شوند. میگو ریز پلویی بدلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

بی شک می توان گفت محبوبیت بالای غذایی همانند میگو پلو به دلیل وجود این ابزی ریز خوشمزه می باشد. میگو پلو غذایی که با سبزی های فراوان و معطر و همراه با ادویه های بی نظیر در جنوب کشور پخت می شود. میگو های ریز پلویی علاوه بر طعم لذیذ، دارای خواص دیگری هم می باشند . 

خواصی همچون داشتن ویتامین و مواد معدنی که از جمله این ها می توان به ویتامین D، ویتامین B12 و همچنین وجود مقادیر زیادی اهن و فسفر اشاره نمود. وجود ویتامین D در حفظ و سلامت استخوان و وجود اهن و ویتامین B12 در سلامت و حفظ گردش خون نقش دارند.

علاوه بر  همه این ها، به وجود مقادیر زیادی از امگا ۳ و سلنیوم که در کاهش افسردگی نقش دارند، می توان اشاره کرد.

شرایط نگهداری از میگو ریز تازه

شرایط نگهداری از میگو ریز تازهاز آنجایی که میگوها نسبت به گرما حساس اند، کنترل و حفظ چرخه سرما برای نگهداری میگوها مهم است. اگر میگو تازه، خریداری می کنید، قبل هر چیز باید متوجه باشید که میگو فاسد نشده باشد. پوست میگو فاسد شده دارای التهاب و قرمزی می باشد و همچنین بوی بد و تندی می دهد که ناشی از امونیاک می باشد.

ولی میگو فاسد نشده بوی بدی نمی دهد و میگو قوام و سختی خود را دارد. برای نگهداری میگو ریز تازه سر میگو را جدا کرده وبهتر است، که پوست میگو نیز جدا شود.

همچنین گفته می شود میگوها حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در اب جوش قرار داده شود و سپس در کیسه فریزر های بزرگ بسته بندی شوند و در انتها میگو های بسته بندی شده را در فریز قرار می دهیم. نکته دیگری که وجود دارد این است که میگو های ریز تازه حداکثر به مدت ۲ روز در بیرون از یخچال می توانند دوام بیاورند و برای نگه داری طولانی مدت، باید در فریز نگهداری شوند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.