🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 4 =
,

خریدار میگو وانامی پرورشی ایرانی

میگو وانامی ایرانی خریداران بسیاری را جذب خود کرده است. خریدار میگو پرورشی ایرانی باید در نظر داشته باشد تا هنگام خرید این محصول با تمامی ویژگی ‌ها و مشخصاتی که نشان دهنده تازه بودن و کیفیت این محصول می باشد را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند برترین و کیفیت ترین نوع این میگو را شناسایی و خریداری کنند. شما نیز اگر خریدار میگو وانامی پرورشی می باشید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

خریدار میگو وانامی پرورشی ایرانی

مشخصات میگو پرورشی وانامی

مشخصات میگو پرورشی وانامی میگو های وانامی در دو نوع پرورشی و بومی هستند که نمونه ‌های بومی در آب ‌های دریای مکزیک و آمریکای مرکزی و جنوبی زندگی می کنند. اما میگو های پرورشی تحت عنوان میگو وانامی پرورشی شناخته می شوند که در استان هرمزگان پرورش داده می شوند که از تمام جوانب بسیار مشابه میگو های سفید هندی هستند و تنها تفاوت های بسیار کوچکی دارند که در ادامه قصد داریم به بررسی مشخصات میگو پرورشی وانامی بپردازیم.

میگو های پرورشی وانامی رشد بسیار سریعی دارند. همچنین طول عمر آن ها نسبت به سایر انواع میگو ها بیشتر است. از این جهت می‌ توان از این گونه به میزان بیشتری تولید کرد. میگو های وانامی در برابر بیماری های مختلف مقاوم هستند و همچنین به پروتئین کم تری نیاز دارند.

این نوع از میگو ها در حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ روز به بیشترین رشد خود می رسند و بازار پر رونقی دارند.

میگو های وانامی به لحاظ ژنتیکی به طور کامل بهبود یافته اند. به گونه ای که می توانند به راحتی با شرایط اقلیمی ایران خود را وفق دهند و انواع شرایط محیطی را به راحتی تحمل کنند.

این دسته از میگو ها می ‌توانند دامنه وسیعی از تغییرات دما و شوری آب را به راحتی تحمل کنند. با توجه به ضریب بازماندگی شان راندمان تولید بالایی دارند. این امر موجب می‌ شود تا اکثر مراکز پرورش میگو پرورش نمونه‌ های وانامی را مد نظر قرار دهند.

مرکز فروش میگو وانامی ایرانی در هرمزگان

مرکز فروش میگو وانامی ایرانی در هرمزگان فروش میگو وانامی ایرانی در هرمزگان همواره در حجم بالایی انجام می‌ شود. زیرا قیمت میگو ها در این استان نسبت به سایر نقاط کشور بسیار مناسب تر است. زیرا مراکز فروش میگو وانامی در هرمزگان غالباً فروش این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می دهند و نبودن واسطه اصلی ترین دلیل کاهش قیمت میگو وانامی هرمزگان می باشد که این امر موجب می‌ شود تا مراکز فروش میگو در این استان همواره با متقاضیان بسیاری مواجه شوند.

امروزه با گسترش بستر اینترنت مراکز فروش میگو وانامی در هرمزگان نیز به صورت غیر حضوری فعالیت دارند تا بتوانند این محصول را به راحتی در اقصی نقاط کشور به عرضه برسانند و خریداران با صرف کم ترین زمان به میگو وانامی ایرانی اصل با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند و در وقت و هزینه خود نهایت صرفه ‌جویی را به انجام برسانند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 7 =
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.