🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 3 =

خریدار میگو خشک بسته بندی صادراتی

 میگو را می توان از فراورده های دریایی دانست که خواص زیادی برای آن ذکر کرده اند. اگر بخواهند میگو را در مدت زمان طولانی تری نگه داری نمایند آن را خشک می نمایند. ما به عنوان عرضه کننده میگو خشک به فروش این محصولات می پردازیم. اگر شما نیز قصد خرید میگو خشک بسته بندی صادراتی را دارید؛ با ما تماس بگیرید.

خریدار میگو خشک بسته بندی صادراتی

کاربرد میگو خشک شده

کاربرد میگو خشک شده به طور کلی می توان گفت برای نگهداری میگو در مدت زمان طولانی آن را به دو روش سنتی و صنعتی خشک می نمایند. گفته می شود در روش سنتی برای خشک کردن میگو آن را در داخل آفتاب قرار می دهند و در کارخانه های صنعتی  با دستگاه های مدرن آن را خشک می نمایند. برای میگو خشک شده کاربردهای گوناگونی ممکن است ذکر شود که در این نوشتار به صورت گذرا به آن خواهیم پرداخت.

میگو پلو و خورشت میگو از غذاهایی به شمار می روند که با میگو خشک می توان آن ها را درست کرد. برای این منظور لازم است پیش از ریختن میگو درون خورشت یا استفاده در میگو پلو مقداری آن را در آب قرار دهید تا خیس شود.

میگو خشک خیس شده را همچنین می توانید پس از این که خیسانده شد چرخ نمایید و با آن برخی غذاها نظیر میگو پفکی، شامی میگو، فلافل میگو، کتلت میگو و کوبیده میگو درست نمایید. همچنین می توان از میگو خشک خیسانده شده به عنوان یک افزودنی و طعم دهنده در هنگام تهیه سالاد به آن ها بیافزایید و علاوه بر آن گفته می شود برای خوشمزه تر شدن کوفته، آبگوشت و حتی سیب زمینی  و برنج سرخ کرده می توان از میگو خشک استفاده کرد.

از دیگر کاربرد هایی که برای میگو خشک ذکر می کنند این است که  این محصول می تواند به عنوان تنقلات مورد استفاده قرار گیرد. این کاربرد میگو خشک ممکن است سبب شود که از آن در رستوران ها و هتل ها به عنوان پیش غذا یا آجیل استفاده نمایند.

کارخانه میگو خشک بسته بندی در بوشهر

کارخانه میگو خشک بسته بندی در بوشهر بر اساس منابع موجود می توان گفت استان بوشهر قطب اصلی تولید میگو در کشور می باشد به گونه ای که گفته می شود در سال ۱۳۹۸ در این استان بیست و یک هزارتن میگو تولید شد و انتظار می رود میزان میگو تولیدی در سال جاری در این استان به بیست و نه هزار تن برسد.

حجم بالای تولید میگو در بوشهر این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که به احداث کارخانه میگو خشک در این استان و عرضه آن به صورت آنلاین اقدام کنیم. اگر قصد خرید میگو خشک بوشهر را دارید فقط کافی است فرم مساوره و فروش موجود در سایت ما را تکمیل کنید. ما به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.