🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 1 =
,

خریدار عمده میگو پرورشی ایران

میگو، در دسته آبزیان قرار می گیرد و از لحاظ ارزش غذایی، حاوی املاح و ویتامین های زیادی است که نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا می کند. مصرف میگو به طور منظم و طبق برنامه باید در وعده های غذایی روزانه و برای تمامی سنین گنجانده شود. خریدار عمده میگو پرورشی ایران، همواره سعی می کند که بهترین میگو را بر اساس استاندارد های کیفی از طرق مختلفی تهیه کند. 

خریدار عمده میگو پرورشی ایران

اطلاعاتی در خصوص پرورش میگو

اطلاعاتی در خصوص پرورش میگو برای پرورش میگو و رسیدن به راندمان و بهره وری بالا، لازم است که یک سری از نکات و اصول را مدنظر قرار دهید. اولین نکته ای که حائز اهمیت است و به طور ویژه ای باید به آن توجه شود، محیط پرورش و رشد میگو است. به طور معمول، محیط مناسب، استفاده از استخر های خاکی است و آب دریا از طریق کانال هایی از دریا به این استخر ها انتقال می یابند. 

افرادی که قصد پرورش میگو را دارند، قبل از اینکه میگو ها در استخر ریخته شود، باید کلیه سطوح را آهک زنی کنند، تا موجودات آلوده و انواع مختلف آلودگی از استخر دور شوند. به عبارتی دیگر، استخر را ضد عفونی کنند. بعد از مرحله آب گیری استخر، از کود های شیمیایی و کود مرغی جهت تقویت آب استخر استفاده می کنند، تا مواد مغذی که موردنیاز میگو است، در آب تولید گردد. برای اکسیژن رسانی به استخر، از دستگاهی به نام هواده استفاده می شود و با چرخش پروانه و پره خود، میزان اکسیژن لازم برای میگو ها را تامین می کند. 

میگو ها، علاوه بر اینکه از غذای موجود در استخر استفاده می کنند، به غذاهای مصنوعی که به آن ها کنسانتره و پلت نیز گفته و در کارخانه های تولید غذای میگو تولید می شود، نیاز دارند. این غذا ها در استخر پاشیده می شوند، تا میگو از آن ها تغذیه نماید. مواد غذایی مورد استفاده باید طبق برنامه و دوره های منظم و با میزان کافی به میگو ها داده شود، تا روند رشد بهتری داشته باشند. این غذاها، حاوی ترکیباتی از ذرت، سویا، نشاسته، مواد معدنی و ویتامین ها است. 

صادرات بهترین میگو پرورشی ایران به عمان

صادرات بهترین میگو پرورشی ایران به عمان صادرات میگو پرورشی ایران به عمان، بر اساس مرغوبیت بالا و استاندارد های بهداشتی و همچنین، اندازه های آن در بسته بندی های متنوع و استاندارد انجام می پذیرد. صادرات این محصول، دارای مزایای ویژه ای است. از جمله این مزیت ها، این است شرایط ورود ارز به کشور مهیا می شود و افراد زیادی در زمینه پرورش میگو مشغول به کار می گردند. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 2 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.