🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 4 =

خریدار عمده میگو خشک صادراتی

خریدار میگو خشک عمده صادراتی این محصولات را به صورت کلی از این نمایندگی خریداری کرده و پس از بسته بندی نمودن، آن ها را به کشورهای دیگر صادر می‌نماید.

به دلیل کیفیت بالا و طعم بی نظیر میگو خشک شده این محصول در کشورهای دیگر نیز دارای طرفداران بسیاری می باشد، به همین دلیل از فروش خوبی در دیگر کشورها برخوردار است.

خریدار عمده میگو خشک صادراتی

میگو خشک شده چه مزایایی دارد؟

میگو خشک شده چه مزایایی دارد؟ از جمله مزایای میگوی خشک شده می‌توان به مدت زمان نگهداری بالای این محصولات اشاره کرد. همچنین به دلیل این که میگو جزء خوراکی هایی می باشد که خیلی زود فاسد می شوند، نمی توان آن ها را به مدت طولانی نگهداری کرد بنابراین خشک شده آن قطعاً بهترین گزینه برای نگهداری طولانی مدت می باشد.

از دیگر مزایای این محصول می توان به دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی فراوان در این نوع از میگوها اشاره کرد. این محصولات به دلیل داشتن امگا ۳ و کلسیم بالا می‌ تواند در رشد کودکان تاثیر بسیاری داشته باشد.

این خوراکی از نظر ارزش غذایی دارای خاصیت های فراوانی بوده و به عنوان غذاهای لوکس در بهترین هتل ها و رستوران ها سرو می گردد. این نوع از میگو دارای طعم شور می باشد و به همین دلیل مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده است.

با کیفیت ترین نوع این خوراکی در جنوب کشور ایران و در شهرهای حاشیه خلیج فارس تولید می‌ شوند.

فروش عمده میگو خشک پلویی بوشهر

فروش عمده میگو خشک پلویی بوشهر  فروش میگو خشک بوشهر به صورت عمده توسط این مرکز موجب شده است که بیش تر افرادی که قصد خرید این محصول را دارند،  به این نمایندگی مراجعه کرده و میگو های خشک شده را هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی شده خریداری نمایند‌ قیمت نوع فله ای این محصولات بسیار مناسب‌تر از بسته بندی شده آن می‌ باشد. 

اگر شما نیز قصد خرید این خوراکی خوشمزه با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید به شما توصیه می‌کنیم که به این فروشگاه مراجعه کرده و میگو خشک شده را با کیفیت مطلوب خریداری نمایید. تمامی محصولات موجود در این مرکز از بهترین و درجه یک ترین نوع این میگوها می باشند که با قیمتی ارزان تر به نسبت دیگر فروشگاه ها به فروش می رسند.

به دلیل این که تولید میگو خشک در کشور بسیار زیاد می باشد سالانه حجم بالایی از این محصولات به کشورهای دیگر صادر می گردد و موجب سودآوری بالایی برای کشور می‌ شود. معمولا نوع بسته بندی شده  این خوراکی بی نظیر برای صادرات  به دیگر کشورها فرستاده می شود،  به این خاطر که به هنگام جابه جایی و حمل و نقل آسیب نبینند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.