🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 6 =
,

تولید عمده میگو وانامی باکیفیت

میگو وانامی باکیفیت، گونه دیگری از میگو  پرورشی بوده که از طعم عالی و خواص فراوانی برخوردار می باشد. بنابراین تولید این نوع میگو، رونق چشمگیری داشته و از سویی دیگر با تولید عمده میگو وانامی باکیفیت، می توان حجم عظیمی از این محصول بی نظیر را در کلیه نقط کشور، با بهترین درجه کیفی و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار داد  و از این رو عموم مردم توانایی خرید این نوع میگو را خواهند داشت.

تولید عمده میگو وانامی باکیفیت

فواید میگو وانامی باکیفیت چیست؟

فواید میگو وانامی باکیفیت چیست؟ در واقع میگو وانامی از نمونه میگوهای پرخاصیت و خوش طعمی بوده که امکان رشد و پرورش آن در اکثر نقاط کشور وجود دارد. زیرا شرایط اقلیم و آب هوایی کشور ایران، برای پرورش میگو وانامی باکیفیت بسیار مناسب بوده و حتی بخش عظیمی از این نوع میگو را می توان به سایر  کشورها صادر نمود. در نتیجه با پرورش این نوع میگو می توان کمک به ارز آوری و صادرات محصولات غیر نفتی نمود.

از سویی دیگر میگو وانامی دارای پوستی سفید و طعمی بی نظیر می باشد، از این رو میگو وانامی در دسته میگوهای سفید قرار گرفته  که حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین خواهد بود. بنابراین مصرف این میگو  برای سلامت بدن بسیار مفید است و هم چنین به دلیل گوشت لطیف و طعم بی نظیری که داشته، طبخ بسیار آسانی دارد و به کمک آن می توان غذاهای بیشماری تهیه نمود.

و اما از لحاظ خواص و ارزش غذایی این نوع میگو باید گفت که مواد مغذی موجود در میگو وانامی با میگوهای دریایی برابری می نماید. در ضمن میزان کلسیم موجود در این میگو، نسبت به سایر میگوهای پرورشی، بیشتر بوده و میزان کلسترول آن کم تر می باشد.

در نتیجه مصرف آن برای پیشگیری و درمان بیماری ها بسیار موثر است، زیرا ویتامین A و ویتامین E موجود در این میگو مطابق با میگوهای دریایی بوده و از سایر گونه های میگو  پرورشی بیشتر می باشد.

توزیع کننده عمده میگو وانامی باکیفیت

توزیع کننده عمده میگو وانامی باکیفیت همان طور که می دانیم میگو وانامی باکیفیت به دلیل خواص فراوان، دسترسی آسان و طعم فوق العاده ای که داشته، همواره مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد.  از این رو توزیع کننده این محصول بهتر است که به منظور برابر شدن عرضه و تقاضای میگو در بازار، اقدام به توزیع عمده آن به صورت مستقیم و در سرتاسر کشور نماید.

از سویی دیگر توزیع کننده عمده میگو وانامی باید گونه های مختلف از این محصول را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد. تا در این راستا عموم مردم بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه، امکان دسترسی به آن را داشته باشند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 5 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.