🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 1 =

توزیع عمده میگو پرورشی صادراتی

در کشور ما علاوه بر اینکه میگو از بسیاری از دریاهای ایران قابل صید است بلکه در شهرهای مختلفی نیز این محصول با کیفیت و با ارزش را به دلیل ارزش غذایی بالا و فروش زیادی که دارند پرورش می دهند و نه تنها در داخل کشور به فروش می رسانند بلکه به کشورهای مختلف نیز صادر کرده و در بازارهای آنها با قیمت مناسب عرضه می کنند.

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی در مورد میگو پرورشی صادراتی و روش های تشخیص آن با نوع دریایی در اختیار شما بگذاریم.

توزیع عمده میگو پرورشی صادراتی

روش تشخیص میگو دریایی و پرورشی

روش تشخیص میگو دریایی و پرورشیاگر در هنگام پرورش میگو برای بزرگ شدن و درشت شدن آن از آنتی بیوتیکها و داروهای مختلف استفاده شود نه تنها مشخصات ظاهری آن نسبت به میگوهای دیگر تغییر می کند بلکه دارای اثرات بدی نیز برای مصرف کننده نیز می باشد.

در کشور ما از هیچ دارو و آمپولی در هنگام پرورش میگو برای رشد آن استفاده نمی شود به همین دلیل بیشتر مشخصات آن با نوع دریایی مشابه و یکسان است البته تفاوتهایی نیز دارد که با آگاهی از آنها می توانید به راحتی میگو دریایی و پرورشی را تشخصی دهید. این تفاوتها عبارتند از:

  • رنگ؛ معمولا میگوهایی که به صورت پرورشی تولید می شود دارای رنگ سفید غربی می باشند اما نوع دریایی آن دارای رنگ های صورتی، سفید هندی، ببری سبز و… می باشد.
  • راه ساده دیگری که با استفاده از آن می توان این دو میگو را از یکدیگر تشخیص داد توجه به رگ های آن است چون میگوی پرورشی دارای دو رگ که یکی از آن ها پشت کمر و دیگری در زیر شکمش است می باشد اما در میگوی دریایی تنها یک رگ که آن هم در قسمت پشتش است موجود می باشد.

خرید عمده میگو های پرروشی صادراتی

خرید عمده میگو های پرروشی صادراتییکی از بهترین و باکیفیت ترین میگوهای موجود در بازار میگو پرورشی صادراتی است. این محصول به این دلیل که به کشورهای دیگر صادر می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شود. اگر قصد خرید عمده میگو صادراتی را دارید می توانید به مراکز تولید کننده آن که در شهرهای مختلف وجود دارد مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

اگر امکان خرید مستقیم برایتان مقدور نبود می توانید با استفاده از روش های غیر حضوری در هر کجا کشور که زندگی می کنید این محصول را سفارش دهید و در زمانی کوتاه آن را دریافت نمایید. این روش خرید بسیار راحت است و باعث سرعت بخشیدن به فرآیند خرید شما و جلوگیری از تلف شدن وقتتان می شود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.