🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 6 =

تامین کننده میگو خشک صادراتی

تامین کننده معتبری وجود دارد که میگو خشک صادراتی را تولید می کند. تامین کننده نامبرده میگو های درجه یک و صادراتی را به روش های مختلف خشک کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. ناگفته نماند که تامین کننده اصلی میگو دریا خزر و خلیج فارس می باشد. تمامی محصولات به صورت کاملا بهداشتی خشک می شود بنابراین مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای نشان استاندارد نیز می باشند.

تامین کننده میگو خشک صادراتی

همه چیز درباره خواص میگو

همه چیز درباره خواص میگو میگو یکی از آبزیان می باشد که خواص بی نظیری دارد. این ماده غذایی، بسیار مقوی جز آبزیان سخت پوست می باشد و همچنین جز غذا های بسیار انرژی زا به حساب می آید که از آن برای ناهار و گاهی شام استفاده می شود. این نوه آبزی بیشتر در آب های شور و دریا زندگی می کند، اما گونه های نادری از آن وجود دارند که در آب های شیرین به رشد و بقا می پردازند.
میگو را می توان به صورت تازه و حتی خشک شده مصرف کرد. میگو خشک را می توان در موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد.
این نوع ماده غذای از نظر مواد معدنی و مواد مغذی بسیار غنی می باشد، در حقیقت میگو سرشار از کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم، انواع ویتامین ها مانند ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین B1، ویتامین B12 و …، پروتئین ها، سدیم و … می باشد که هر کدام از مواد معدنی و مغذی نامبرده در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد و مواد لازم برای رشد و سوخت و ساز بدن را تامین می کند. میزان پروتئین موجود در میگو بسیار زیاد بوده که این میزان با میزان پروتئین موجود در گوشت قرمز برابری می کند.
از دیگر خواص میگو می توان به درمان بسیاری از بیماری ها مانند مشکلات قلبی عروقی، درمان مشکلات گوارشی، بهبود مغز و تقویت حافظه، درمان مشکلات استخوان ها مانند نرمی و پوکی استخوان، کمک به رشد و تکثیر گلبول های قرمز خون و درمان کم خونی، پیشگیری و درمان انواع سرطان ها، درمان ریزش مو، کمک به کاهش وزن، درمان مشکلات پوستی، درمان مشکلات کلیوی و … اشاره کرد.
مصرف این ماده غذایی در دوران بارداری و شیردهی به شدت توصیه می شود. زیرا مصرف آن در درمان کم خونی ناشی از بارداری بسیار موثر است، همچنین به رشد بهتر جنین، تقویت استخوان های جنین و … بسیار کمک می کند.

بازار خرید میگو خشک صادراتی

بازار خرید میگو خشک صادراتی امروزه روزه بازار خرید میگوهای خشک صادراتی به ویژه میگو خشک پلویی بسیار رونق گرفته است. مصرف این نوع میگو با تقاضا زیاد از طرف مسئولین رستوران ها، هتل ها، مراکز عرضه و فروشگاه ها رو به رو شده است که باعث رونق بازار خرید و فروش آن شده است.

در گذشته بازار خرید میگو خشک تعرف چندانی نداشت و از این نوع میگو استقبال نمی شد. دلیل اصلی آن نا آگاهی افراد نسبت به میگو خشک شده ، بود. اما رفته رفته و با گذشت زمان مردم با موارد مصرف آن آشنا شدند و از آن استقبال کردند.

عده ای این نوع میگو را ناکارآمد می پنداشتند و فقط میگو تازه را مورد استفاده قرار می دهند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.