🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 + 2 =
,

بازار عرضه میگو وانامی بدون پوست تازه

میگوهای یکی از متنوع ترین انواع آبزیان در کشور می باشد که این روز ها در بخش‌های شمالی و جنوبی کشور گونه‌های مختلفی از آن پرورش داده شده و محبوب ترین نوع آن میگو وانامی است. بازار عرضه میگو وانامی بدون پوست تازه این نوع میگو های صید شده را به صورت کاملا تازه و پاک شده در بسته بندی های بهداشتی به مشتریان عرضه می کند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

بازار عرضه میگو وانامی بدون پوست تازه

نقاط قوت میگو وانامی بدون پوست چیست؟

نقاط قوت میگو وانامی بدون پوست چیست؟ میگو وانامی بدون پوست حاوی نقاط قوت بسیاری است که آن ها را نسبت به سایر آبزیان و میگو ها متفاوت می کند؛

  • میگوی وانامی اندازه نسبتا متوسطی دارد و به این ترتیب از آن می توان برای طبخ غذاهای مختلفی مانند میگو ‌پفکی که بسیار پرطرفدار است استفاده کرد.
  • این نوع میگو دارای بیشترین میزان امگا ۳ است و این اسید چرب برای کارکرد بهترین قلب بسیار مفید بوده و در صورتی که بتوان هفته ای سه بار از این میگو استفاده کرد، حدود ۵۰ درصد می‌توان از بروز بیماری‌های مختلف قلبی مانند سکته قلبی و یا انسداد شریان ها جلوگیری کرد.
  • از دیگر نقاط قوت این میگو این است که می تواند نقایص مادرزادی در زنان جلوگیری کند و به همین دلیل این روز ها بسیاری از پزشکان مصرف آن را به زنان باردار توصیه می نمایند.
  • میگوی وانامی دارای فیله بسیار نرم و لطیفی هستند و مدت بسیار کمی برای طبخ آن ها لازم است و بعد از پختن هم به قدری نرم هستند که کودکان و سالمندان نیز می توانند از آن استفاده کنند و در بدن به راحتی هضم می شود چرا که پوست آن گرفته شده است.

شرکت تولید میگو وانامی بدون پوست کیلویی

شرکت تولید میگو وانامی بدون پوست کیلویی شرکت تولید میگو بدون پوست وانامی کیلویی از جمله مراکز پرورش انواع میگو ها در کشور می باشد که این میگو ها را در بالاترین سطح استاندارد پرورش داده و به این ترتیب میگو وانامی تولید شده دارای کیفیت بسیار زیادی از لحاظ ارزش تغذیه ای می باشند. این شرکت تولید میگوی وانامی را با استفاده از غذای کمکی و ویتامین دار پرورش می دهد و به این ترتیب آن از لحاظ ارزش اقتصادی نیز بسیار ارزشمند است.

پس از پرورش میگو ها را صید کرده و سپس پوست آن و همچنین سایر قسمت های آن را که قابل خوردن نیستند را از میگوهای وانامی جدا می‌ کنند و به صورت کاملاً تمیز و پاک شده به مشتریان عرضه می نمایند. برای خرید آن ها می توان هم به صورت فردی و هم به صورت عمده به این مرکز تولید و فروش مراجعه نموده و خرید خود را ثبت کرد تا در طی روزهای کاری ارسال شود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 7 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.