🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 − 7 =

پخش کلی انواع میگو جنوب در کشور

میگو جنوب  بهترین کیفیت و حجم های متفاوت با مناسبترین قیمت عرضه می گردد. این محصول ارزشمند بسیار مغذی بوده و سرشار از فسفر و کلسیم بوده و نورون های عصبی و مغز را تقویت می کند میگو سرشار از امگا۳ بوده و رگها را باز کرده و از لخته شدن خون جلوگیری می کند. این محصول مفید به علت خواص درمانی بی نظیرش و طعم خاصش بسیار مورد تقاضای بازار های داخلی و خارجی قرار می گیرد.شرکت پخش میگو درشت بسته ای این محصول را در نهایت کیفیت با مناسبترین قیمت به تمامی مراکز فروش ارسال می نماید.

پخش کلی انواع میگو جنوب در کشور

انواع میگو جنوب در سایزبندی های مختلف

انواع میگو جنوب در سایزبندی های مختلفانواع میگو جنوب در کشور ایران در دو نوع می باشد یکی میگو پرورشی بوده و دیگری میگوی دریایی می باشد.

میگوی پرورشی توسط کارشناسان ماهر و تحت نظارت و کنترل با بهترین نوع تغذیه در جیره غذایی میگوها و در پاکیزه ترین آبها صورت گرفته و در انواع مختلف به بازار عرضه می گردد. مهمترین خواص میگو بسیار زیادی از جمله ید، پروتئین، کلسیم بوده است.و همچنین ویتامین های سلنیوم، ویتامین دی و B12 دارد.

و دارای چربی غیر اشباع است و می تواند به گردش خون در قلب کمک کند. میگو از بیماریهایی مانند بیماری قلبی، بیماری سرطان و فشار خون جلو گیری می کند. و به مغز برای فکر کردن و درس خواندن کمک می کند. و مکمل خوبی برای بی اشتهایی، ضعف در عضلات، سوء هاضمه، اسهال و مشکلات روانی و روحی را بر طرف می سازد.

آشنایی با مهمترین خواص میگو

آشنایی با مهمترین خواص میگو صادرات میگو جنوب به کشور های همسایه از جمله عراق،سوریه، امارات، قطر،پاکستان، افغانستان، ترکیه و سایر کشور های درخواست کننده در بهترین کیفیت ها در سایز بسته بندی مختلف با مناسبترین قیمتها صورت می پذیرد.

میگو برای کاهش وزن افراد فربه بسیار مفید است. همچنین کسانی که رژیم دارند میگو برای آنها بسیار مناسب است. پزشکان می گویند مصرف هفتگی ۳ الی ۴ بار میگو باعث می شود اسید چرب ضروری به بدن برسد.

این محصول به علت کیفیت و مرغوبیت بی نظیری که دارد همواره مورد تقاضای بازارها و کشور های خارجی قرار می گیرد و صادرات پر رونقی را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان می آورد.

میگوی درشت برای افراد سال خورده و سالمند بسیار مفید هست و می تواند از بیماری های سالمندی مثل آلزایمر، اختلال در حواس، فشار خون جلو گیری کند.

پرورش میگو در ایران بسیار پیشرفته و تحت نظارت متخصصین این حرفه در نهایت کیفیت و مراقبتها صورت گرفته و برترین میگوی جهان را برای عرضه آماده کرده و روانه بازار خارج می کند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 2 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.