🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 4 =

مرکز عرضه میگو خشک بندرعباس

میگو ها به دلیل مواد مغذی فراوان، طعم لذیذ و بی نظیری که دارند، تبدیل به فرآورده دریایی محبوب شده و به منظور افزایش محبوبیت آن، میگو های خشک شده نیز از آن تهیه می شود. مرکز عرضه میگو خشک بندرعباس، میگو های مختلف پرورش یافته در این شهر جنوبی را به میگو های با کیفیت خشک تبدیل کرده و پس از آن به قیمت های بسیار خوب به فروش می رساند.

مرکز عرضه میگو خشک بندرعباس

آشنایی با انواع میگو خشک

آشنایی با انواع میگو خشک میگو های خشک بر اساس جثه ای که دارند، به دو دسته تقسیم بندی می شود و یکی از آنها، میگو های ریز خشک است، این نوع از فرآورده میگویی، معمولا از میگو هایی با اندازه های کمتر از پنج سانتی متر تهیه می شود.

نوع دیگری از آن ها نیز در سایز های درشت بوده و شامل میگو هایی مثل میگو سفید هندی و میگو وانامی می گردد و به دلیل بیش تر بودن فیله، خشک کردن آن به شکلی که ترد و چیپسی شود، اندکی سخت است.

از دیگر انواع میگو خشک می توان به میگو های آجیلی اشاره کرد که در آن میگو ها را طعم دار می کنند و می توان انواع فلفلی، کچاپی، لیمویی و یا مخلوط شده با سبزیجات معطر مانند جعفری را مشاهده کرد.

میگو های خشک پلویی از آن دسته هایی هستند که برخلاف سه نوع قبلی میان وعده نبوده و در غذا ها استفاده می شود، به طوری که هم می توان در کنار برنج آبکش و کته استفاده نمود و هم در تهیه خورشت ها کاربرد دارد.

تولیدکننده میگو خشک بندرعباس

تولیدکننده میگو خشک بندرعباس تولیدکننده میگو خشک بندرعباس با روش زیر بهترین میگو ها را تولید می کند؛

  • ابتدا میگو هایی که درجه کیفی بالایی نسبت به میگو های دیگر را داشته جدا کرده و سپس زوائد آن حذف می گردد.
  • میگو ها در مخلوطی از مواد معطر و نمک پخته شده و سپس با استفاده از فرآیند های پیچیده و به کار بردن دستگاه های پیشرفته صنعتی، بهترین و ارگانیک ترین نوع این محصولات تولید می شود.
  • برای بسته آن از گاز نیتروژن استفاده می شود، چرا که این گاز می تواند آردی آن را حفظ کرده و از نرم و آبکی شدن آن جلوگیری نماید.
  • بسته بندی های بسیار شیکی هم برای آن در نظر گرفته شده که سبب جلب رضایت مردم شده و بسیاری تمایل به خرید از این تولید کننده برتر دارند.
  • از طرفی به دلیل خرید مستقیم از خود تولید کننده قیمت بسیار مناسبی پیدا کرده و به این شکل امکان خرید عمده آن هم فراهم است و می توان به شکل کیلویی و یا در تناژ های بالا سفارش را ثبت کرد.
🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.