🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 + 5 =

قیمت روز میگو درشت

میگو از جمله آبزیانی است که با سه اندازه ی ریز، متوسط و درشت در بازار به فروش می رسد و اختلاف اندازه آنها را می توان علت اصلی تفاوت قیمتشان دانست و هر چه اندازه میگو بزرگتر باشد، ضایعات کمتری دارد؛ لیست قیمت میگو درشت در این مرکز به صورت به روز رسانی شده اعلام می گردد و از طریق تماس تلفنی هم قابل پیگیری می باشد.

قیمت روز میگو درشت

آشنایی با انواع میگو درشت

آشنایی با انواع میگو درشت میگو سوخاری، قلیه میگو، میگو پلو و خورشت میگو از محبوب ترین غذاهایی است که با استفاده از میگوهای درشت قابل تهیه می باشند اما حتما در بازار فروش ماهی و میگو به صورت حضوری یا آنلاین متوجه گونه های مختلفی از این محصول شده اید.
برای آشنایی شما با برخی از مهمترین میگوهای درشت موجود در بازار، در ادامه به شش مورد از پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. میگوی سر تیز
  2. میگوی ببری سبز
  3. میگوی موزی
  4. میگوی گنتک
  5. میگوی سفید هندی
  6. میگوی چکو

بیشترین میزان میگوی درشت که از خلیج فارس صید می شود گونه موزی می باشد که اتفاقا در سراسر ایران هم مشتریان خاص خود را دارد؛ میگوی سفید هندی هم از نمونه های پرورشی محبوب و پرفروش در کشور ما می باشد.
مساله ای که باید در مورد انواع میگوهای درشت مورد توجه قرار گیرد این است که خواص و ارزش غذایی گونه های مختلف این محصول تقریبا با یکدیگر مشابه و یکسان است؛ به عنوان مثال همه آنها دارای اسید چرب امگا۳ هستند که برای بیماران قلبی و عروقی بسیار مفید است.

مشخصات فنی میگو درشت

مشخصات فنی میگو درشت مشخصات فنی میگو درشت خوب چیست و از چه طریقی می توان از کیفیت مطلوب این محصول اطمینان حاصل کرد؟
دو ویژگی رنگ و بو، تاثیر زیادی بر انتخاب میگو مرغوب دارند؛ اگر از میگو بوی ضخم یا بوی آمونیاک و سولفید هیدروژن استشمام کردید بدین معناست که محصول فاسد می باشد یا کیفیت مناسبی ندارد و در غیر این صورت می توانید از سالم و مرغوب بودن آن اطمینان حاصل کنید.
در قسمت قبل به بررسی انواع گونه های میگوی درشت پرداختیم و جالب است بدانید که رنگ نمونه های سالم هر یک از این میگوها با یکدیگر تفاوت هایی دارد به عنوان مثال گونه سفید هندی که معمولا به صورت پرورشی می باشد، رنگ سبز زیتونی دارد.
در مورد رنگ پوسته سایر میگوهای درشت و سالم نیز می توان گفت گونه موزی، صورتی روشن، میگوی سرتیز، سفید و میگوهای سبز به رنگ تیره می باشند.
یکی دیگر از ویژگی هایی که در میگو درشت باکیفیت دیده می شود پوست سفت و محکم است و سر میگو نیز به بدنش چسبیده است در حالی که میگوهای فاسد پوستی نرم دارند و سر میگو هم در حال جدا شدن از بدن می باشد.

مراحل صادرات انواع میگو

مراحل صادرات انواع میگو سالانه، صادرات انواع میگو درشت ایرانی به کشورهای جنوب شرق آسیا درآمد زیادی را برای شرکت های بازرگانی به همراه دارد؛ برای انجام صادرات میگو درشت همانند سایر محصولات باید مراحلی طی شود که در ادامه به اصلی ترین آنها اشاره خواهیم کرد:
با توجه به کیفیت فوق العاده میگو ایرانی، کشورهای مختلفی متقاضی خرید این محصول هستند و نخستین مرحله، انتخاب بازار هدف و کشور و شهری است که می خواهید به آنجا صادرات انجام دهید؛ برای این کار باید از سلایق و ذائقه های مردم آگاهی داشته باشید که مشورت با کارشناسان و همچنین فضای مجازی، کمک زیادی به بازاریابی خواهد کرد.
انتخاب محصول مناسب را می توان اصلی ترین مرحله صادرات دانست زیرا کیفیت محصول، عامل تعیین کننده ای برای تجارت میگو می باشد؛ می توانید با شرکت های معتبری که در زمینه پرورش میگو درشت یا صید آن فعالیت دارند قرارداد ببندید.
بسته بندی میگو و کسب مجوزهای بهداشتی و تجاری از دیگر مراحل صادرات این محصول می باشد؛ اخذ اظهارنامه صادراتی از طریق گمرک انجام می شود.
مرحله نهایی نیز ارسال محصول به کشور  مقصد می باشد که از طریق گمرک انجام می شود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.