🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 3 =

فروش عمده میگو پرورشی صادراتی

میگو یکی از دسته سخت پوستان که بزرگترین رده از شاخه بند پایان می باشد است. میگو دارای بدنی دراز و خمیده می باشد. میگو به دو صورت پرورشی و سید کردن طبیعی تولید می شود. شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما میگو پرورشی صادراتی تهیه کنید. 

فروش عمده میگو پرورشی صادراتی

ویژگی های میگو پرورشی صادراتی درجه یک

ویژگی های میگو پرورشی صادراتی درجه یکمیگو یکی از غذاهای دریایی بسیار مفید می باشد که سرشار از امگا۳ است. بهتر است شما هم این غذای دریایی بسیار مفید را در برنامه غذایی خودتان جا دهید. میگو پرورشی درجه یک دارای پوستی سفت است که به گوست آن چسبیده، این در حالی است که اگر میگو کیفیت پایینی داشته باشد دارای پوستی کدر است و اصلا سفت نمی باشد و رنگ طبیعی ندارد. میگو سالم و درجه یک دارای گوستی با قوام است و گوشت آن فاقد حالت لیزی و لزجی است. بر روی میگوی تازه و درجه یک نباید هیچگونه لکه یا نقطه سیاهی وجود داشته باشد. وجود نقطه های سیاه بر روی میگو نشان دهنده این است که این میگو تازه و سالم نیست و در فرایند تولید میگو پرورشی مدت زیادی در هوای گرم نگهداری شده است، پاهای میگو نیز در اثر زیاد ماندن در آّب گرم به رنگ مشکی تیره یا همان سیاه در می آید. همچنین میگو به صورت طبیعی دارای پوستی سبز مایل به خاکستری، قهوه ای مایل به صورتی، یا صورتی کم رنگ یا حتی سفید می باشد که بر حسب نوع و جنس میگو متفاوت است. این در حالی است که میگوی فاسد رنگ طبیعی ندارد و  داری پوستی کدر است. 

تولید کننده میگو پرورشی صادراتی در ایران

تولید کننده میگو پرورشی صادراتی در ایرانهمانطور که گفته شده میگوی درجه یک باید نشانه هایی داشته باشد که شما هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید. شرکت ما مفتخر است که توانسته بهترین و با کیفیت ترین نوع میگو را در کشور تولید و پخش کند و رضایت مشتریان را تا حدود زیادی بر آورده کند.همچنین شرکت ما مفتخر است که توانسته بهترین نوع میگو را در کشور پرورش دهد وآن به کشور های دیگر صادر کند و در این زمینه هم رضایت مشتریان خارجی را هم جلب کند. شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما و یا تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران شرکت ما در ارتباط باشید و با انواع مختلف میگوی پرورشی و صادراتی آشنا شوید و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت تمام شده بکنید . 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 + 4 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.