🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 − 4 =
,

فروشندگان میگو خشک ریز فله

در مرکز فروش میگو خشک ریز فله نمونه ها و اشکال مختلف این محصول را می توان مشاهده نمود که در کیفیت های بالا ارائه شده و در قیمت های مناسب در دسترس مشتریان قرار می گیرد. لذا فروشندگان آن با شناخت و تجربه ای که در این عرصه دارند نمونه های تازه را شناسایی نموده و توانسته با ارائه آن رضایتمندی مشتریان را کسب نمایند.

فروشندگان میگو خشک ریز فله

نکاتی مهم برای خوشمزگی میگو خشک ریز

نکاتی مهم برای خوشمزگی میگو خشک ریز برای خوشمزه کردن میگو خشک ریز قبل از طبخ بهتر است آن را دو ساعت در پیازهای خرد شده غلتاند و در آخرین مراحل پخت نیز می توان به آن آبلیمو افزود. لذا با افزودن آبلیمو در آخر گوشت میگو سفت نمی شود و بوی بد آن نیز از بین می رود، همچنین با مخلوط آب، نمک و سرکه در ظرف و جوشاندن آن می توان میگو را در آن تا چند دقیقه ای قرار داد تا گوشتش سفت نشود.

میگو را می تواند در آبلیمو و جعفری نیز قرار داد و با افزودن سیر و روغن زیتون و طبخ آن با سبزیجات نیز می توان بوی زحمش را از بین برد. همچنین برای از بین بردن شکل حلزونی زیتون نیز می توان به عمق نیم سانتیمتر ۴ برش در بند پشت میگو ایجاد نمود.

قبل از سرخ کردن می توان میگو را بر روی توری و روی قابلمه که دارای آب جوش و آبلیمو است قرار داد و درب آن را گذاشت بعد از عرق کردن آن را سرخ کرد تا بوی بدش از بین برود. روش دیگر برای خوش طعم کردن و از بین بردن بوی زحم میگو خواباندن آن در حبه های سیر می باشد که بعد از طبخ نیز می توان آبلیمو، آب انار یا آبغوره به آن افزود.

تولید کننده میگو خشک ریز صادراتی

تولید کننده میگو خشک ریز صادراتی در مرکز تولید میگو ریز صادراتی خشک شده اشکال مختلف این محصول در کیفیت های بالا و اوزان مختلف در بازارهای بین المللی عرضه می شود. میگو خشک دارای گوشت صورتی و خوشمزه است و در صورتی که قرار است به عنوان خورشت و در پلو استفاده شود باید قبل از مصرف خیسانده شود

میگو خشک سوخاری از غذاهای لوکس و خوشمزه است که دارای ویتامین های ای، دی، فسفر و امگا۳ بالایی می باشد که به عنوان تنقلات و پیش غذا نیز میل می شود و به دلیل اینکه عاری از رطوبت است ماندگاری زیادی داشته و خارج از یخچال نیز قابلیت نگهداری را دارد، لذا براحتی تا یکسال در هوای معمولی نیز نگهداری می شود.

میگو خشک به دلیل ماندگاری بالا دارای هزینه نگهداری و حمل و نقل کمی نیز می باشد. همچنین جهت تولید آن میگوی تازه و ریز و اکثرا سر تیز را که دارای گوشت نرم تری است را شستشو داده و پخته و بعد از جدا کردن پوست و سر آن را خشک و بسته بندی می کنند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.