🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 − 4 =

فروشندگان انواع میگو دریایی خلیج فارس

فروشندگان انواع میگو دریا خلیج فارس اقدام به عرضه انواع گوناگونی از این میگوها کرده اند. یکی از بهترین انواع این میگوها از نوع شاه میگو یا لابستر بوده که وزن آن گاهی تا بیست کیلوگرم نیز می رسد. از آنجاییکه این میگو دارای خواص شگفت انگیزی بوده استفاده از آن نقش بسیار مهمی در سلامتی انسان خواهد داشت.

فروشندگان انواع میگو دریایی خلیج فارس

بهترین فصل صید شاه میگو دریا جنوب

بهترین فصل صید شاه میگو دریا جنوب

همان طور که می دانید بهترین میگو جنوب در آبهای گرم این مناطق صید می شود. به طور کلی می توان گفت فصل صید میگو در هرمزگان هرساله از اواسط مهرماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

شاه میگوهای آب شیرین گونه ای از میگوها بوده که دارای جثه ای به مراتب بزرگتر از سایر انواع میگوها می باشند. در واقع این میگو با سایر میگوها دارای تفاوت زیادی است. وزن این میگو گاهی تا بیست کیلو گرم نیز میرید. بدن این جانور دارای پوستی سخت بوده که چهار جفت پا جهت راه رفتن نیز دارد.

به طور کلی اسن موجود عجیب دریایی دارای مقادیر فراوانی از اسیدهای چرب از دسته امگا ۳ بوده که دریافت آن به کنترل فشار خون کمک بسیار زیادی می کند. لازم به ذکر است که ارزش غذایی این میگو تفاوتی در اندازه ندارد و در هر اندازه ای که باشد، ارزش غذایی یکسانی خواهد داشت.

به طور کلی می توان گفت این نوع از میگو بسیار خوش طعم بوده و برای طبخ به صورت کبابی، پفکی و سرخ کردن بسیار مناسب می باشد. به طور عمده شاه میگو بیشتر در خلیج فارس و دریای عمان صید می شود. این میگو با توجه به جثه بزرگی که دارد باید توسط تورهای مخصوص و بزرگ صید شود.

لازم به ذکر است که شاه میگو دارای گوشت بسیار سفید و خیلی خوشمزه ای است که با یکبار امتحان کردن گرفتار آن خواهید شد. البته خواص فوق العاده ای که این آبزی دارد نیز سبب محبوبیت دو چندان آن شده است. به طور ویژه می توان گفت میگوی لابستر یا شاه ماهی دارای مقادیر بیشماری فسفر و امگا ۳ بوده که برای افرادی که دچار کمخونی هستند بسیار مفید می باشد.

مرکز عرضه مستقیم میگو دریایی

مرکز عرضه مستقیم میگو دریایی در حال حاضر عرضه میگو دریا به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. شما می توانید با خرید این محصول به صورت عمده و بدون واسطه تا حد زیادی آن را ارزن تر تهیه کنید. در حال حاضر با توجه به ارزش غذایی بسیار زیادی که این میگو دارد، استفاده از آن نیز دارای طرفداران زیادی شده است. قیمت این میگو نیز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به وزن و نوع بسته بندی آن اشاره نمود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 6 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.