🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 + 2 =

فروشنده میگو پرورشی صادراتی هرمزگان

میگو پرورشی هرمزگان، نمونه ای از میگو های پرورشی با کیفیتی بوده که همواره طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و به دلیل کیفیت بالای این نوع از میگو، بخش عظیمی از آن به کشور های دیگر صادر می گردد.

از این رو افراد زیادی تمایل به خرید این محصول را خواهند داشت و در همین راستا فروشنده میگو پرورشی صادراتی هرمزگان موظف است که خریداران را با نمونه های مختلف این محصول آشنا نماید.

فروشنده میگو پرورشی صادراتی هرمزگان

نگاهی بر پرورش میگو در هرمزگان

نگاهی بر پرورش میگو در هرمزگان در حقیقت استان هرمزگان به عنوان عمده مراکز پرورش میگو در ایران شناخته شده است. به گونه ای که ۹۰ درصد از پرورش دهندگان میگو در سرتاسر ایران مربوط به این استان می باشند.

و کیفیت این نمونه از میگو های پرورشی در استان هرمزگان به قدری بالا بوده که با کیفیت میگو دریای جنوب برابری خواهد کرد.

 در واقع پرورش میگو از مشاغل اصلی در این استان محسوب می گردد، به طوری که افراد زیادی به واسطه این کار، به درآمد زایی خواهند رسید.

بیشترین مراکز پرورش میگو در این استان، مربوط به شهرستان های جاسک، سیریک، میناب، بندر عباس، بندر لنگه، پارسیان و قشم می باشد.

و اما میگو های پرورشی در این استان از نوع وانامی می باشد و از آن جایی که این نمونه از میگو ها از رشد سریعی برخوردار بوده و هم چنین در برابر بیماری ها بسیار مقاوم هستند، در نتیجه پرورش این نوع از میگو ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

البته لازم به ذکر است که در استان هرمزگان غذا هایی که به میگو های پرورشی داده می شود، به صورت دست ساز می باشد و کیفیت این نمونه از غذا ها به قدری بالا بوده که آن ها را در اختیار دیگر پرورش دهندگان میگو در استان های دیگر هم، قرار خواهند داد.

هم چنین استان هرمزگان تنها استانی بوده که سالی دو بار به برداشت میگو های پرورشی می پردازد و در واقع زمان برداشت این میگو های پرورشی، در دوره اول از اسفند ماه شروع شده و تا خرداد ماه سال آینده ادامه داشته و در دوره دوم از مرداد ماه آغاز گردیده و تا اواخر آذر ماه ادامه خواهد یافت.

صادرات انواع میگو پرورشی دریای جنوب

صادرات انواع میگو پرورشی دریای جنوب میگو پرورشی دریای جنوب، از میگو های مرغوب و پرطرفداری بوده که علاوه بر مصرف داخلی، بخش عمده ای از آن ها به دریای جنوب صادر خواهد شد.

و از این رو با صادرات میگو پرورشی، گامی عظیم در صادرات غیر نفتی برخواهیم داشت و از سویی دیگر با صادرات این نمونه از محصولات، کمک به ارزآوری در داخل کشور کرده و هم چنین در این زمینه، مشاغل جدیدی به وجود می آید.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 4 =
21 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.