🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 10 + 3 =
,

فروشنده میگو وانامی پرورشی بوشهر

میگو وانامی بوشهر یکی از خوشمزه ترین میگو ها در ایران و حتی در سطح جهان است که  علاوه بر فروش زیاد در داخل ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین میگوهای صادراتی به شمار می‌رود. فروشنده میگو وانامی پرورشی بوشهر این محصول را در تمامی نقاط ایران در شهرها و روستاهای مختلف به فروش می‌رساند و به دلیل اهمیت استفاده از غذا های دریایی برای سلامتی انسان ها، مشتریان بسیار زیادی از این فروشنده محصول مورد نیاز خود را خریداری می کنند. 

فروشنده میگو وانامی پرورشی بوشهر

مشخصات میگو پرورشی وانامی

مشخصات میگو پرورشی وانامی میگوهای بسیار متفاوتی در کشور ما، ایران رشد و پرورش پیدا می کنند که میگو وانامی یکی از انواع میگو هاست. برخی از مشخصات و خصوصیات منحصر به فرد میگو وانامی عبارتند از: 

  • رنگ میگو: میگو وانامی به دلیل اینکه یکی از انواع میگو های پرورشی است و در تولید آن از تغذیه خاص استفاده می‌شود دارای رنگ سفید و سبز است. به طور کلی می توان گفت اکثر اعضای لدن میگو وانامی سفید است، اما در بعضی از نقاط دارای رنگ سبز کمرنگ نیز می باشد که مربوط به تغذیه خواص میگوها در استخرهای مخصوص پرورش میگو است. 
  • اندازه میگو: اندازه میگو های وانامی معمولاً به اندازه دو بند انگشت است. اگر این محصول را داخل دست خود قرار دهید، خیلی بزرگ نیز به طور کلی می توان گفت وزن تقریبی هر عدد میگو ۲۰ تا ۳۰ گرم است. 
  • طعم میگو: میگو ورامینی به هیچ عنوان طعمه زننده و یا تلخی ندارد و طعم آن کاملا ملایم است به همین دلیل است که بسیاری از خریداران استفاده از این میگو را نسبت به میگو های دریایی ترجیح می دهند. 
  • بو میگو: به دلیل پرورش میگو ها در استخر و تغذیه اصلاح شده آنها، زمانی که میگو را پاک می کنید، به هیچ عنوان بوی بدی به مشامتان نخواهد رسید و میگو ها کاملاً بویی ملایمی خواهند داشت. 

بازار خرید میگو وانامی بوشهر

بازار خرید میگو وانامی بوشهر بازار خرید میگو وانامی در شهر بوشهر بسیار پر رونق و پر رواج است و خریداران بسیار زیادی ارسال از شهرهای مختلفی به شهر بوشهر سفر کرده و میگو را خریداری می کنند، این در حالی است که برای استفاده از میگوی بوشهر به خصوص در شرایط فعلی کشور و شرایط همه گیر شدن بیماری کرونا نیازی به مراجعه حضوری و سفر به شهر بوشهر را خواهید داشت و می توانید با استفاده از سایت های آنلاین فروش این محصول را خریداری نمایید.

در بازار خرید میگو وانامی بوشهر میتوانید این محصول را به تازه ترین شکل ممکن خریداری نمایید و فروشندگان این محصول معمولاً برای عرضه محصولات خود به شهرهای دیگر از پیک و یا کامیونهای یخچالدار استفاده می‌کنند تا این محصول سالم بماند و به هیچ عنوان فاسد نشود. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 3 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.