🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 + 2 =
,

فروشنده میگو خشک ریز جنوب

میگو خشک ریز، نوعی میگو است که برای نگهداری مدت زمان بیشتر، آن را در آفتاب خشک می کنند. بافت این میگو ها خیلی نرم ولطیف است و اندازه بسیار کوچکی دارند. برای جلوگیری از فساد میگو به هنگام خشک کردن، مقداری نمک روی آن میپاشند. میگو خشک ریز، گوشتی صورتی رنگ دارد و دارای طعم و خواص بی نظیری است.

فروشنده میگو خشک ریز جنوب

موارد مصرف میگو خشک شده

موارد مصرف میگو خشک شده میگو از گروه آبزیان سخت پوست است که معمولا در دریاهای جنوب کشور صید می شود. از آنجایی که این آبزی، ماندگاری کمی دارد و زود فاسد می شود، آن را به صورت خشک شده نیز عرضه می کنند. به این صورت که پس از صید، در کارخانه های تولید میگو خشک، و یا به روش سنتی آن ها را خشک کرده و به بازار عرضه می کنند. امروزه به دلیل تقاضای زیاد و فروش به صورت عمده این محصول، معمولا این کار در کارخانه ها یا شرکت های تولید میگو خشک صورت می گیرد و کمتر از روش سنتی استفاده می شود.

میگو خشک ریز، دارای مقدار فراوانی از ویتامین های D، B12، فسفر، پروتئین و امگا ۳ است. 

میگو خشک ریز، موارد مصرف بسیاری دارد، از جمله اینکه در بعضی کشورها از آن به عنوان آجیل و نوعی تنقلات استفاده می کنند. و در شهرهای جنوبی کشور برای پخت انواع غذاهای محلی مثل قلیه میگو، خوراک میگو،کتلت میگو، هواری میگو و غیره استفاده می کنند که طعم بی نظیری به غذا می دهد.

کاربرد دیگری که میگوهای خشک ریز دارند این است که آن را بصورت پودر شده در می آورند و به عنوان غذای ماهی ها، آبزیان، دام و طیور استفاده می شود.

خرید عمده میگو خشک ریز صادراتی

خرید عمده میگو خشک ریز صادراتی میگو خشک یا میگو سخاری، یکی از محصولات تولیدی از میگو است که به سبب طعم خوشمزه آن جایگاه ویژه ای در بین مردم علی الخصوص، مردم جنوب کشور دارد. این نوع میگو، برخلاف میگو تازه بوی چندان بدی ندارد. 

به دلیل دارا بودن خاصیت درمانی زیاد میگو خشک، امروزه از آن به عنوان داروی گیاهی بسیار مفید استفاده می شود.

میگو خشک در کشور ما، در شهرهای جنوبی مثل بندرعباس و بوشهر تولید و به بازار عرضه می شود که میگو بندرعباس دارای طعم و عطر مطلوب تری است.

مراکز فروش زیادی در کل کشور هستند که علاوه بر فروش در بازار داخلی به کشورهای مختلف نیز صادر می کنند. میگو خشک صادراتی، از نظر حجم و اندازه متفاوت هستند. این میگوها در بسته بندی های بهداشتی تولید و عرضه می شود. برای خرید میگو خشک می توانید به تولیدکنندگان این محصول مراجعه کرده و به صورت عمده، محصولی با کیفیت بالا و هزینه بسیار مناسب خریداری نمایید. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 + 4 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.