🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 8 + 1 =

فروشنده میگو خشک بسته بندی در بوشهر

فروشندگان میگو خشک بوشهر با تکیه بر کیفیت بالا و بسته بندی‌های مناسب و قیمت مناسب اقدام به فروش کلی این محصولات می‌کنند. این میگوها در اندازه‌های مختلفی موجود است که اغلب نوع خشک ریز و یا خشک پلویی آن بسیار پرطرفدار است. در اینجا ما مزایای خشک کردن میگو را بررسی کرده‌ایم و در آخر نحوه خرید عمده را به صورت مختصر شرح داده‌ایم.

فروشنده میگو خشک بسته بندی در بوشهر

مزایای خشک کردن میگو چیست؟

مزایای خشک کردن میگو چیست؟ میگوها سخت پوستان کوچکی هستند که در کف دریا زندگی می کنند. آنها را می‌توان به تعداد زیاد یافت، اغلب در آبهای کم عمق مناطق گرمسیری زندگی می‌کنند.

ثابت شده است كه خشك كردن به صورت فصلی در حفظ آنها برای مصارف بعدی موثر است. میگوی خشک در معرض آفتاب متداول ترین نوع است.

این میگوهای کوچک صورتی نارنجی و خشک خورشید به عنوان طعم دهنده در غذاهای آسیایی و آمریکای لاتین استفاده می‌شود. آنها دارای طعم نمکی هستند و به صورت کامل، خرد شده یا آسیاب شده در سوپ‌ها، سرخ کردنی‌ها و سالادها استفاده می‌شوند.

غالباً آنها را در آب گرم خیس می‌کنند تا قبل از استفاده مجدداً کمی نرم شوند. آب خیساندن نیز گاهی اوقات برای عطر و طعم دادن بیشتر به غذا انجام می‌شود.

میگوی خشک در بازارهای آسیا، گاهی در بسته های پلاستیکی کوچک و گاهی به صورت عمده موجود است. به دنبال میگوهای خشک که به رنگ نارنجی صورتی هستند باشید، زیرا با افزایش سن قهوه ای می‌شوند و عطر و طعم خود را از دست می‌دهند.

میگوی خشک بطور نامحدود قابل نگهداری نیست. آنها را به مدت یک ماه در یخچال و هوا نگه دارید یا برای مدت بیشتری در فریزر قرار دهید.

افزودن کمی میگو خشک به رژیم غذایی می تواند روش خوبی برای سلامتی باشد. این میگوها وقتی به روش صحیح پخته شوند می‌توانند کاملاً خوشمزه باشند. این بدان معناست که رعایت رژیم غذایی و دریافت مواد مغذی کافی هنگام لذت بردن از میگوها امری ضروری است.

خرید مستقیم میگو خشک در بوشهر

خرید مستقیم میگو خشک در بوشهر میگو خشک ریز و یا میگو خشک پلویی بوشهر و یا دیگر انواع میگو را می‌توان به صورت مستقیم از عمده فروش معتبر سفارش داد. اگر تمایل و یا قصد خرید عمده دارید، کافی است تا با کارشناس فروش تماس بگیرید.

میگوی خشک نوعی غذا با پروتئین بسیار غنی و ارزش غذایی بالا است. در این میان، محتوای ویتامین A، کاروتن و نمک معدنی نسبتاً زیاد است و محتوای چربی کم است، و دارای اسیدهای چرب اشباع نشده است که می‌تواند از تصلب شرایین و بیماری عروق کرونر قلب جلوگیری کند.

میگو حاوی پروتئین با کیفیت بالا است، محتوای پروتئینی میگوی تازه حدود ۱۸ درصد، و محتوای پروتئینی میگوی خشک تا حدود ۵۰ درصد است.

 میگو از نظر ماده معدنی بسیار غنی است. در هر ۱۰۰ گرم کلسیم میگو ۱۴۶ میلی گرم، ۱۹۶ میلی گرم فسفر، آهن ۳٫۰ میلی گرم، روی ۱٫۴۴ میلی گرم وجود دارد. و در هر ۱۰۰ گرم پوست میگو، مقدار کلسیم به میزان ۱۷۶۰ میلی گرم، فسفر ۱۰۰۰ میلی گرم و آهن ۶٫۷ میلی گرم است.

 علاوه بر این، الیاف عضلانی میگو نسبتاً نازک است و ساختار پروتئین بافت نرم دارد. بنابراین دارای گوشتی ظریف است و هضم و جذب آن بسیار آسان است.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 12 − 4 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.