🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 − 1 =

عمده فروشی میگو خشک اکواریوم

غذاهای دریایی یکی از مغذی ترین و مقوی ترین مواد خوراکی شناخته شده اند که در این بین میگو سرشار از فسفر می باشد و پزشکان مصرف آن را برای کودکان در حال رشد زنان باردار توصیه اکید نموده‌اند.

یکی از بهترین روش های نگهداری میگو به صورت خشک می باشد امروزه تولید میگو خشک برای دسترسی بهتره همه مردم جامعه بیشتر شده است و عمده فروشی میگو خشک اکواریوم نیز رونق خوبی دارد.

عمده فروشی میگو خشک اکواریوم

روش پاک کردن صحیح میگو

روش پاک کردن صحیح میگو پاک کردن میگو کاری بسیار آسان می باشد البته اگر روش درست آن را بلد باشید و در ادامه مطلب می خواهیم روش پاک کردن صحیح میگو را به شما آموزش بدهیم؛

  1. اگر شما نیست روش صحیح پاک کردن میگو را بلد باشید پس از یکی دو بار انجام این کار به آسانی و در کمترین زمان ممکن می توانید آن را آماده طبخ نمایید.
  2. فرقی نمی‌کند که میگو تازه منجمد و یا خشک باشد در ابتدا باید میگو را با استفاده از آب کاملاً سرد شستشو دهید در این مرحله به هیچ عنوان از آب گرم استفاده نکنید زیرا میگو بافتی بسیار لطیف و حساس دارد.
  3. در مرحله بعد ابتدا با یک دست نگه دارید سپس سر آن را به آرامی بکشید بهتر است قبل از کشیدن سر کمی آن را بچرخانید تا راحت‌تر کنده شود بعضی از افراد این مرحله را با استفاده از چاقو نیز انجام می‌دهند.
  4. در مرحله بعدی باید بدنه میگو را با یک دست محکم نگه دارید سپس پاهای آن را به صورت تک تک یا همزمان با انگشتان شست و سبابه مطمئن باشید با چند بار انجام این کار شما نیز مانند افرادی که چندین سال این کار را انجام می دهند آن را یاد خواهید گرفت.
  5. بعد از کندن ساها و سر باید در قسمت پوسته میگو را جدا نمایید برای جدا نمودن پوسته میگو میتوان از هر طرف برای کندن آن اقدام نمود و این بستگی به حالت دست خودتان دارد ولی بهتر است برای جدا نمودن پوست بدن از قسمت سر میگو این کتر را انجام دهید.
  6. و در مرحله پایانی دم میگو را که به آسانی کنده می شود جدا می کنیم شما می توانید آن را با استفاده از چاقو نیز جدا نمایید فراموش نکنید که میگو هایی که سایز بزرگ تری دارند دارای برگ سیاه در قسمت پشتی می باشد که باید آن را نیز جدا نمایید.

بررسی بازار تولید میگو خشک

بررسی بازار تولید میگو خشک در بررسی بازار تولید میگوی خشک متوجه می شویم که میگو بدون پوست مرغوب طرفداران بسیار زیادی دارد مراکز زیادی اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی نموده اند از مزایای خرید اینترنتی حذف واسطه ها و خرید کالا با قیمتی مناسب تر می باشد.

شما می توانید برای تهیه میگو خشک مرغوب از طریق لینک زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و پس از سفارش این محصول آن را در محلی که خودتان از قبول شخص نموده‌اید تحویل بگیریم بدون شک با یکبار خرید از ما جزء مشتریان دائمی ما خواهید بود.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 5 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.