🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 13 + 4 =

عمده فروشان انواع میگو متوسط

همه ما میگو را به عنوان یک منبع غنی امگا۳ می شناسیم و برای حفظ سلامتی بدن لازم است که این ماده غذایی مفید و سودمند در برنامه غذایی ما باشد؛ میگو در انواع مختلف در بازار وجود دارد، یکی از محبوبترین نوع آنها میگو متوسط است که امروزه به دلیل تقاضای زیاد این نوع میگو، بازار عمده فروشان آن در کشور افزایش یافته است، در اینجا می خواهم شما را با یکی از معتبرترین مراکز فروش، همچنین خواص بی نظیر میگو آشنا کنم.

عمده فروشان انواع میگو متوسط

اطلاعاتی درباره میگو متوسط

اطلاعاتی درباره میگو متوسط شاید در زمان های قدیم به دلیل ظاهر زشت یا چندش آور میگو مردم از خوردن آن امتناع می کردند! ولی خوشبختانه امروزه با افزایش آگاهی مردم در خصوص خواص بی نظیر آن، این آبزی سخت پوست توانسته جایگاه ویژه ای در سفره ایرانیان و سراسر دنیا پیدا کند.
از خواص این آبزی شگفت انگیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فسفر
  2. مس و ید
  3. سلنیوم
  4. منبع غنی از پروتئین
  5. ویتامین B 12
  6. ویتامین D
  7. چربی های غیر اشباع
  8. خواص آنتی اکسیدان
  9. افزایش ایمنی بدن
  10. کاهش التهاب
  11. ضد آلزایمر
  12. سرشار از آهن و درمان کم خونی
  13. کنترل فشار خون و مناسب بیماران فشار خون
  14. کم کالری و مناسب افرادی که رژیم و اضافه وزن دارند

اندازه میگو متوسط تقریباً  30-40 و ۴۰-۵۰ هست، انواع میگو متوسط به دو روش پرورشی و دریایی وجود دارد، در نوع پرورشی آن روش صید، گونه و نژاد متفاوت است؛ قیمت میگو متوسط نسبت به شاه میگو و میگو خشک شده ارزانتر و مناسب تر است.
از ویژگی های یک میگو متوسط خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهتر است میگو با سر باشد زیرا تمام دستگاه گوارش آن در سرش قرار دارد و به دلیل اسیدهای چرب غیراشباع خیلی زود خراب می شود و فساد از سر میگو شروع می شود پس احتمال اینکه سر میگوهای فاسد را زده باشند هست ولی این حرف دلیلی بر این نیست که میگوهای بسته بندی و تمیز شده خراب هستند چون در بازار تقاضا برای میگوهای تمیز شده زیادتر است و تولید کنندگان به همین دلیل آنها را اینگونه در بازار ارائه می کنند.
  • بعد از پخت میگو رنگ آن صورتی مایل به قرمز می شود که از همین رنگ می توان کیفیت میگو را تشخیص داد، اگر رنگ آن شدت بیشتری داشته باشد میگو کیفیت بالاتری دارد.
  • میگوی سالم بوی طبیعی میگو می دهد، در صورت بوی تند، شدید و نامطبوع غیر از بوی میگو احتمال خرابی آن بسیار زیاد است.
  • در میگوهای بسته بندی شده حتما به تاریخ انقضا روی بسته توجه نمایید.

آشنایی با مناطق تولیدی میگو متوسط

آشنایی با مناطق تولیدی میگو متوسط در کشور ما دریای عمان و خلیج فارس یکی از محل های زندگی این گونه از آبزیان به شمار می رود و این سخت پوستان در نواحی کم عمق این دریاها زندگی می کند، روش صید میگو با ماهی متفاوت است و با قلاب انجام نمی شود بلکه فقط با تور صید می شود.
امروزه به دلیل افزایش آگاهی مردم و همچنین افزایش تقاضای خرید، مراکز پرورش میگو به خصوص در شهرهای جنوبی کشور افزایش یافته است، یکی از این بندرهای صیادی، بندر دیر در استان بوشهر است.

قیمت خرید میگو متوسط درجه یک

قیمت خرید میگو متوسط درجه یک شرکت ما مفتخر است در زمینه عرضه مستقیم میگو متوسط از مراکز تولیدی به مشتریان عزیز خدمت رسانی کند، همچنین به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه ها توانسته ایم میگو متوسط درجه یک را با قیمت مناسب تر از قیمت بازار ارائه دهیم و دسترسی را برای شما عزیزان راحت تر و هزینه های شما را کاهش دهیم، همچنین علاوه بر فروش در داخل کشور در زمینه صادرات میگو متوسط یکی از شرکت های مطرح در ایران هستیم.
هدف ما جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز هست و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم به هدف خود برسیم و سعی بر این داریم که این هدف ادامه دار باشد، قطعاً جلب رضایت و اعتماد شما می تواند باعث پیشرفت و ارتقای ما شود.
شما هم می توانید برای خرید میگو متوسط از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید، همکاران ما آماده مشاوره و خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 9 − 1 =
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.