🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 11 − 6 =
,

عرضه کلی شاه میگو ایرانی در بازار داخلی

میگو یکی از سالم ترین و خوشمزه ترین غذا های پرطرفدار می باشد. شاه میگو ایرانی به مقدار زیادی در بازار های شیلات به فروش می رسد و از نظر غذایی کیفیت بالایی دارد. مبدا اصلی تولید این میگو ها جنوب کشور چه به صورت طبیعی و چه به صورتی پرورشی می باشد.

عرضه کلی شاه میگو ایرانی در بازار داخلی

مشخصات شاه میگو تازه جنوب

مشخصات شاه میگو تازه جنوبشاه میگو تازه جنوب ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد. این میگو ها رنگ روشن سفید مایل به صورتی روشن دارند و در زمان پخته شدن به رنگ نارنجی مایل به قرمز تغییر رنگ می دهند. میگو های غیر تازه و فاسد رنگ کدر و تیره رنگی دارند و بووی بسیار زننده ای دارند. بنابراین مشتریان هنگام خرید میگو باید به رنگ و بوی این محصول توجه بسیاری داشته باشند. این میگو طعم بسیار خوشمزه و لذیذی دارد و اگر با ادویه های مختلف ترکیب شود طعم فوق العاده ای به خود می گیرد. شاه میگو خواص بسیار زیادی دارد. این خوراکی ضد سرطان است و فشار خون را تنظیم می کند. هم چنین سرشار از مواد مغذی است و برای استفاده خانوم های باردار و کودکان در حال رشد بسیار مناسب است. شاه میگو طبیعی سایز بزرگی دارد و گوشت آن بیشتر است. در نتیجه تهیه آن برای افراد به صرفه تر است. میگو سرشار از آهن است و کم خونی را جبران می کند و از ابتلا به بیماری الزایمر جلوگیری می کند. بهتر است میگو را با پوست خریداری کرد. زیرا اگر میگو پوست گرفته شده باشد، نمی توان از روی رنگ پوست تازگی آن را تشخیص داد. میگو تازه سفت است و هنگام پخته شدن نرم می شود. اما میگو فاسد بافت نرمی دارد و به راحتی اجزای آن از هم جدا می شود. میگو تازه شفاف و تمیز است و دست و پا های صورتی و قرمز رنگ است و نباید سیاه باشد. 

صادرات عمده شاه میگو درجه یک ایرانی

صادرات عمده شاه میگو درجه یک ایرانیاز آن جا که تولید و پرورش شاه میگو ایرانی به فراوانی در داخل کشور انجام می شود، تولید کنندگان بخشی از تولیدات خود را برای صادرات در نظر می گیرند. صادرات شاه میگو به فراوانی انجام می شود و از نظر اقتصادی برای کشور سودمند است. نگهداری میگو های صادراتی به روش خاصی انجام می شود. این میگو ها حتما باید در بسته بندی های حاوی یخ و نمک نگهداری شوند تا مدت طولانی قابل استفاده باشند و فاسد نشوند. هم چنین باید بسته ها کاملا وکیوم شوند تا از ورود اکسیژن به داخل بسته بندی جلوگیری کنند و به مدت طولانی از غذا نگهداری کنند. 

🔹 مجموعه مرویش شما را به خرید بهترین انواع محصولات دریایی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که محصولات دریایی خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
  • 7 − 4 =
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.